Marco de Wit lokakuu 30, 2018
Jaa artikkeli
Share on VK
VK
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook

Suomi Ensin -liike järjesti 2016-17 yli sata mielenosoitusta, joista kuuluisimpia olivat Itiksen (1-4) ja Forssan (1-3) mielenosoitukset sekä laittomien leiriä vastustanut Suomi-Maidan leiri.

Parin vuoden aikana valtamedia teki näistä mielenosoituksista ja SE-aktivismista kymmeniä ellei satoja juttuja. Ja tietysti lähes kaikki enemmän tai vähemmän negatiivisia.

Kun sitten 2017 loppupuoliskolla osa SE-aktiiveista perusti Suomen Kansa Ensin ry:n tarkoituksenaan aloittaa virallinen puoluetoiminta, niin valtamedia muuttui vielä negatiivisemmaksi.

Esimerkiksi tämä MTV:n juttu täysin demonisoi SKE:n järjestämää mielenosoitusta.

 

Kuvassa linkki juttuun

 

Tämän takia SKE:ssä oltiin varmoja, että valtamedia joko demonisoi tai sitten on täysin hiljaa SKE:n luovuttaessa yli 5000 kannatuskorttia oikeusministeriölle.

Kävikin toisin.

Hesari kirjoitti asiasta jutun.

Eikä se olekaan SKE:tä demonisoiva!

Tosin Hesarin juttu on hieman sekava. Se esimerkiksi sekoittaa Suomi Ensin- ja Suomen Kansa Ensin termejä.

Hesarin juttu ei kuitenkaan valehtele tai herjaa.

Yllättävintä on, että Hesarin jutussa siteerataan SKE:n päämääriä, jotka sisältävät islamisaation vastustamisen.

Mutta islamisaatio-sanahan on kielletty?

Saako Hesarin toimittaja potkut vai alennuksen?

 

Kuvassa linkki Hesarin juttuun

 

 

Marco kommentoi Hesarin juttua Marco de Wit 6 -kanavallaan, jonka hän on joutunut ottamaan käyttöön 9- ja 8-kanavien sensuroinnin takia.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jaa artikkeli
Share on VK
VK
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook