Marco de Wit marraskuu 2, 2018

Wikipedia on lopettanut Suomen Kansa Ensin ry:n sensuroimisen.

 

Kuvassa linkki juttuun

 

Tällä kertaa Wikipedian artikkeli on asiallinen, mutta siinä on yksi selkeä virhe.

Laiton Lehti?! ei ole SKE:n äänenkannattaja, vaan täysin itsenäinen lehti.

 

Kuvassa linkki Wikipedian juttuun

 

Lehti ei ole mitenkään SKE:n hallituksen käskyvallan alainen, vaan lehden toimitus päätoimittajan johdolla päättää juttujen aiheista ja sisällöstä.

SKE ei siten myöskään ole mitenkään vastuussa lehden jutuista.

 

Lehden linjana on tukea Islannin mallista vallankumousta valtaeliittiä vastaan. Se tulee kritisoimaan kaikkia, jotka aikovat luovuttaa tai perääntyä valtaeliitin edessä!