Marco de Wit 4 elokuun, 2020
VK

Alla oleva juttu on kopioitu Tuukka Pensalan Norminet-seinältä.

Tiedote Norminet Oy:hyn kohdistuvasta häirintä- ja mustamaalauskampanjasta

Suomessa on meneillään operaatio, jossa yritetään tuhota aitokansallismielisten yhdistyksiä, yrityksiä ja muita projekteja käyttämällä mm. herjaavia valheita, vainoa, väkivalta- ja tappouhkauksia ja suoranaista väkivaltaa. Hyökkäykset tulevat usein myös sellaisilta tahoilta, jotka vastustavat perusoikeuksia, kuten kirjesalaisuutta, eli jotka haluavat valvontayhteiskuntaa. Sabotoinnin kohteena on jo pidemmän aikaa ollut myös yksityisyyttä korostava valtasomen kanssa kilpaileva Norminet-palvelu: https://norminet.com/

Norminet Oy:n toimitusjohtajana oikaisen nyt julkisuudessa esiintyviä valheita.

Norminetin osakkeet: Olen alusta asti omistanut Norminet Oy:n kaikki osakkeet. Väärän tiedon julkaisu ja levittäminen siitä kenellä on yhtiössä päätösvaltaa on palvelulle haitallista.

Norminetin rahoitus: Norminettiä ei ole rahoittanut Bitcoin- tai muukaan miljonääri suorasti eikä epäsuorasti.

Norminetin yksityisyys/turvallisuus: Norminetissä käyttäjien tiedot ovat turvassa. Mm. yksityisviestit ja muut yksityistiedot ovat salattuja niin, että palvelun ylläpitokaan ei pääse niitä avaamaan. Palvelun käyttäjä voi myös luoda tunnuksen anonyymillä nimellä ja käyttää välityspalvelimia, jos haluaa moninkertaisesti varmistaa turvallisuuden.

Norminettiä rikollisesti mustamaalanneet saadaan ennen pitkää lailliseen vastuuseen.

Tuukka Pensala
Norminet Oy

Norminetti pelastaa maailman!

VK

6 thoughts on “Tiedote Norminet Oy:hyn kohdistuvasta häirintä- ja mustamaalauskampanjasta

1. Sekä tiedustelupalvelut, että niitä hallitsevat suuryritykset voivat olla tällaisten sabotaasien takana. Yhdysvalloissa mm. Monsanto jäi kiinni siitä, että heillä oli oma informaatiosotakeskus, joka mustamaalasi ja häiritsi Monsanton kritisoijia ja vastustajia. Facebook taas rahoitti Lontoossa toimivaa Naton informaatiosota ja vakoilukeskusta, jolla on ollut vieraiden valtojen palkkaamia suomalaisia vakoojia, jotka jäivät vuodon yhteydessä kiinni vieraille valloille vakoilusta. Anonymousin hakkerit hakkeroivat kyseisen Institute for Statecraft-informaatiosota ja vakoilukeskuksen ja vuosivat dokumentit ulos. Koko maailman valtamedia oli vuodosta täysin hiljaa. Yksikään maailman valtamedia ei hiiskunut sanaakaan vuodosta.

2. Kuka muistaa ne puoluet jotka kannattivat (läpirunnoivat yksimielisesti!) poliisivaltiolakien NOPEUTETTUA (perustuslakia röyhkeästi halveksien) VOIMAAN SAATTAMISTA?

Kaikki puolueet.

Perseenmyyjä persut olisivat voineet estää. Eivät estäneet. Samaa saatanan rikollisporukkaa ne kaikki ovat!

Onnea projektiin! Aitokansallismielisten yhä kiihtyvä vainoaminen vaatii vastavoimaa ja toimivat, vihollisen hyökkäykset kestävät viestintäyhteydet joka on tärkein osa-alue aidossa oppositiotoiminnassa. 👍

3. Julkinen rikosilmoitus valtiopetoksista

Suomea ei enää hallitse eduksunta; vaan sen lahjoneet tahot: Iltalehti 19.2. 2013 ”Miljoonien rahavirrat puolueille.”

Jorma Heikkinen: ”Puolueille ei maksettu rahaa turhaan.” Rahalla on saatu ”omanlaista lainsäädäntöä”.

Millaista ”lainsäädäntöä” sitten on ostettu ?

Iltalehti 17.4. 2012 ”Eduskunnassa muhii miljardikaappaus”. Yli lain salliman perityt tasoitusvastuurhat aiotaan kaapata.

”Lailla 444/2012” varastettiin 1,3, – 3 miljardin arvosta pienyrittäjien omaisuutta pankki-vakuutuslaitosten tukemiseen. ( rahansiirto toteutettiin 1.1. 2013 fuusioimalla pankit vakuutuslaitoksiin vuoden 2012 tasearvoilla).

Tämän rikoksen tutkinta estettiin 2011 valtiopetoksella; eli luomalla Suomeen kastijärjestelmä estämään rikostutkinta ja syytteeseenpano tässä asiassa.

Suomen ”perustuslain” 118 § … Kansalaisten kokemat ihmisoikeusloukkaukset ( mm laki 444/2012) … syyteoikeutta ei kuitenkaan ole mikäli syyte perustuslain mukaan on käsiteltävä Valtakunnanoikeudessa.

Syyteilmoitus lainsäädännöllisen syrjinnän lopettamiseksi on kuitenkin jätetty Valtakunnansyyttäjänvirastoon jo 9.12. 2005 ( kirjattu diaariin 8 kuukautta myöhässä ja jätetty käsittelemättä ).

Jo 2005 poliisi estettiin tutkimasta tällaisia PL 118 §:n mukaisia rikoksia : EOA päätös 876/2/05 ( salattu 20.12. 2007 asti ) … poliisilla ei ole oikeutta suorittaa esitutkintaa kansalaisen sille ilmoittanmassa presidentin- ja ministerinvastuuasiassa. ( rikosilmoitus Porin poliisille 8.9. 2005 … yhä ”esitutkinnassa ” ).

Julkista tietoa archive.today/kimmoleaks.fi ( koska archive.is-pilvipalvelu on plokattu koko Suomessa. )

Leave a comment.

Your email address will not be published. Required fields are marked*