Marco de Wit huhtikuu 20, 2021
Jaa artikkeli
Share on VK
VK
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook

 

 

Sunnuntaina poliittinen poliisi meni pidemmälle kuin koskaan ennen.

 

Valtavalla voimalla se hyökkäili täysin rauhallisten ihmisten kimppuun. Pelkästään kadulla kävely johti pidätykseen ja joutumiseen poliisin pahoinpitelemäksi.

 

Poliisi systemaattisesti motitti täysin rauhallisesti käyttäytyviä ihmisiä. Varsinkin kuvaajat olivat polpon kohteena, kuten tässä videossakin näkyy. Kuvaaja oli lähdössä kotiin, kun hänet motitettiin ja yhtäkkiä kidnapattiin polpon toimesta. Tällaisella rikollisella terrorilla pyritään tietysti pelottelemaan ihmisiä.

 

 

 

Pahinta on, että poliisi kävi nimenomaan naisten kimppuun.

 

Selvitä naisten yliajoa yrittäneen poliisin nimi!

 

Miksi ihmeessä Suomen poliisi käy kovimmin juuri naisten kimppuun? Koska he pelkäävät naisia.

 

Naiset ovat nimittäin erittäin tehokkaita verkostoitujia, jotka pystyvät innostamaan ihmisiä mielenosoituksiin suurin joukoin. Esim. koronahysterian vastaiset mielenosoitukset ovat suurelta osin nimenomaan naisten järjestämiä. Tämä selittää myös mielenosoitusten suuruuden ja sen, että ne ovat houkutelleet paikalle paljon tavallisia ihmisiä.

 

Niinpä poliisi on alkanut motittamaan myös naisia ja sitten pahoinpitelemään heitä. Ideana on toisaalta peloitella naisia pysymään poissa mielenosoituksista ja toisaalta provosoida miehiä väkivaltaan.

 

 

Älä siis provosoidu, vaan vaadi poliisin nimi ja kerro tekeväsi rikosilmoitus. Tällöin poliisin on vaikea saman tien alkaa pahoinpitelemään sinua, koska voit sitten tuomarin edessä kertoa pyytäneesi vain nimeä tai koodinumeroa rikosilmoituksen tekemiseen.

 

Yleensäkin on tärkeää, ettei hermostu ja ryhdy käyttämään väkivaltaa poliisia kohtaan, vaan päinvastoin alkaa entistä enemmän vaatimaan oikeuksiaan. Muista aina, että poliisin pitäisi olla kansan palvelija. Käännä aina tilanne niin, että sinä vaadit ja poliisi kuuntelee!

 

Yleensäkin sosiaalinen paine on tehokkaampi keino kuin väkivalta. Varsinkin naiset tietävät tämän ja onkin tärkeää, että naiset jatkavat poliisin moraalista tuomitsemista esim. huutamalla poliiseille häpeä, yms.

 

Sunnuntaina nimittäin useampi poliisi alkoi selittämään naisille toteuttavansa vain hallituksen määräyksiä. Tämä kertoo todella paljon huonosta omatunnosta. Heti kun poliisi alkaa puolustelemaan tekemisiään, niin kannattaa aloittaa keskustelu. Voi esim. vedota perustuslaillisiin oikeuksiin ja korostaa, ettei hallituksella ole oikeutta niitä rajoittaa.

Voi myös korostaa, että hallitus ja poliisi kohtelevat ihmisiä aivan eri tavoin. Puistoissa saa kokoontua suuret joukot, mutta lippua kadulla kantava tai torilla vaalilehtisiä jakava pahoinpidellään poliisin toimesta.  Samoin kannattaa korostaa, ettei monessa muussa maassa poliisilla ole näin väkivaltaista linjaa kuin Suomessa. Kannattaa myös syyttää poliiseja naisten pahoinpitelystä. Pointteja on vaikka kuinka paljon, mutta tärkeää on pitää keskustelua käynnissä tai ainakin pistää poliisi kuuntelemaan ja saada poliisit moraaliselle puolustuskannalle.

 

Parasta on, että poliisi on jo nyt moraalisesti puolustuskannalla. Niinpä tarvitaan enää vain yksi asia: Nauru.

 

Nauru on kaikista tehokkain ase varsinkin, kun se yhdistetään halveksuntaan.

 

Älä siis provosoidu poliisin kovista otteista, vaan halveksi heitä kahta kovemmin ja naura heidän tyhmyydelle.

 

 

Nauramista helpottaisi varsinkin solumalli ja ns. kokoonnu ja hajaannu-strategia. Sillä strategialla on nimittäin se hyvä puoli, että se on huvittava. Eli eräänlaista kissa ja hiiri-leikkiä, jossa tyhmä kissa tehdään naurettavaksi. Eli aivan kuten Tom ja Jerry-sarjakuvissa.

 

Kokoonnu ja hajaannu -strategialla poliisi ei saa mielenosoittajia motitettua ja pahoinpideltyä, vaikka kuinka yrittäisi. Näin poliisi alkaa näyttämään naurettavalta. Tämä myös tuo yhä enemmän ihmisiä mukaan mielenosoituksiin varsinkin, kun ihmiset tajuavat voivansa välttää motitukset ja pidätykset.

 

Miten estää poliisien motti? Soluilla!

 

Yleensäkin on hyvin tärkeää saada poliisi näyttämään naurettavalta. Poliisi pelkää eniten sitä, että sille nauretaan. Ensinnäkin se käy poliisin luonnolle ja toiseksi se lisää mielenosoittajia. Samalla poliisille nauraminen pitää mielenosoitukset rauhanomaisena!

 

Kannattaa muistaa, että poliisi nimenomaan pyrkii provosoimaan ihmisiä kiukkuun, jotta he voisivat demonisoida ja pahoinpidellä mielenosoittajat. Eniten poliisi pelkää naurunalaiseksi joutumista ja kansan halveksuntaa.

 

Älä siis provosoidu, vaan pilkkaa ja halveksivasti naura poliisille.

 

 

Jaa artikkeli
Share on VK
VK
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook

4 thoughts on “Tom ja Jerry-strategia: Estä poliisimotitukset soluilla ja halveksuvalla naurulla

  1. Poliittinen poliisi on yhteinen valkoisen Suomen kansan vihollinen, maanpettureita ja kansanmurhaajia! Polpolla ei ole mitään toimivaltaa toimia tässä maassa, vaan on täysin rikollinen maanpetturi ja kansanmurhaaja!

  2. > eräänlaista kissa ja hiiri-leikkiä,
    > jossa tyhmä kissa tehdään naurettavaksi

    Tähän strategiaan liittyy sellainen vaaramomentti,
    – että toiminta „institutionalisoituu”,
    – että poliisi on ottavinaan kiinni mielenosoittajia (saahan siitä hyvän palkan ja ylityökorvaukset)
    – ja mielenosoittajat ovat osoittavinaan mieltä.
    – Bella F – Kommentti – huhtikuu 19, 2021 6:31 am

    Institutionalisoituminen voidaan välttää vain sillä, että mielenosoittajien toiminnalla on vankka moraalinen perusta.
    – Mielenosoitusten puolesta käytävällä kampanjalla pitää olla „opetuksellinen” ulottuvuus.
    – Mielenosoittajien pitää tietää minkä vuoksi he ovat mukana.

    Mielenosoittajien erilaiset näkökulmat pitää hyväksyä.
    – Paha virhe olisi torjua mielenosoittajia, jotka ovat paikalla „poliittisesti vääristä syistä”.

    Miten olisi osallistuminen „poliittisen vihollisen” järjestämään mielenosoitukseen?
    – Saattaisi herättää vierailijassa mielenkiintoisia ajatuksia.
    – Saattaa löytyä hyviä kavereita joukosta.
    – Ihmisiä ne ovat hekin.

    Kun mielenosoittajien moraalinen pohja on oikea, ei tarvita mitään keskusjohtoa hallitsemaan näitä ihmismassoja vaan näkymätön käsi ohjaa toimintaa.
    – Varo kuitenkin valtavirran, BigDаtаn, asettamia loukkuja, „vääriä profeettoja” ja harhauttajia, jotka nekin ovat „auliisti auttamassa” mielenosoittajia käyttäytymään itse haluamallaan tavalla.

  3. Taponen vetelee naruista kenttäpoliiseja ja on tiedossa, että Taposella voi ehkä olla homoseksualistisia taipumuksia, joten Taponen ei hyväksy suomalaisia naisia ja tämä näkyy sitten naisvihana Helsingin kaduilla!

  4. https://www.academia.edu/8277784/Vankilakoulutus_marginalisaation_hallintana_Diskurssianalyyttinen_tutkimus_naisille_vankilassa_j%C3%A4rjestett%C3%A4v%C3%A4st%C3%A4_koulutuksesta
    ⛓️
    7 ”Vankilanjohtaja P. A. Brofeldt: Järjestyssääntöjä wangeille Hämeenlinnan kuritushuoneessa, ensimmäinen pykälä vuodelta 1877”
    ⛓️
    ”Wangit owat wankeus-ajaksensa menettäneet wapautensa; heidän tulee karttaa kaikkea oman mielensä valtaa ja tahtonsa noudattamista”
    ⛓️
    ”rikostaustaiset naiset ovat unohtuneet ja muuttuneet näkymättömäksi”
    ⛓️
    8 ”Sillä uhkaillaan, sillä pelotellaan ja sitä pidetään ”rikolliseksi” johtavan tien viimeisenä määränpäänä (Satka 2011). Normaaliuden ja inhimillisyyden raja vedetään vankilan ja ”siviilielämän” välille – vankilassa oleva tai vankilasta vapautunut on merkitty sivistymättömäksi, vaaralliseksi, epäilyttäväksi”
    ⛓️
    ”Vankila on kuin pysähdyspaikka, jossa rikoksen tehnyt joutuu kohtaamaan itsensä ja elämänsä ja jossa oppii samalla toimimaan yhteiskunnan sääntöjen mukaan – tekemään parannuksen”
    ⛓️
    10 ”Normeja ja lakeja rikkovien naisten rankaisu puolestaan perustui pitkään pääasiassa sosiaalisen häpeän tuottamiseen”
    ⛓️
    ”Kidutuksen tuli vastata tarkkaan tehtyä rikosta, ja sen toteuttamisen ehdot olivat hyvin selkeitä ja säännösteltyjä”
    ⛓️
    11 ”toi jalansijan voimakkaalle kritiikille kuninkaan ylivoimaa korostavaa rangaistusnäytelmää vastaan”
    ⛓️
    ”Omistamisen leviäminen yhä laajemmalle toi myös entistä suuremman joukon ihmisiä oikeuden turvan piiriin”
    ⛓️
    ”Keskiajan kidutusrangaistuksen taustalla oli ollut ajatus rikoksen ehkäisystä pelon kautta”
    ⛓️
    ”ennaltaehkäistävyys saatiin aikaiseksi luomalla luonnonlain kaltainen yhteys rikoksen teon ja rangaistuksen välillä (em. 132-134). Yhteyden aikaansaamisen edellytyksenä oli puolestaan ihmisten pysyminen paikallaan ja muuttuminen tunnistettaviksi. Rangaistusjärjestelmä alkoi toimia ihmisiä teollisuuden ideologisilla ehdoilla kunnollisiin ja kunnottomiin jakavana tekijänä”
    ⛓️
    12 ”vapauden ja oikeuksien riistämiseksi muotoutuen samalla systemaattiseksi itseään sääteleväksi ja tutkivaksi järjestelmäksi”
    ⛓️
    ”biologian tutkimus pyrki löytämään rikollisuuden syitä ihmismielestä ja aivoista”
    ⛓️
    ”Vangeista tuli yksilöitä, jotka ovat yhteiskunnan ulkopuolella, mieleltään sairaita ja hoitoa tarvitsevia”
    ⛓️
    ”European Convention on Human Rights otti kantaa vankeutta suorittavien kohteluun toteamalla, että ihmisoikeuksia ei saa rajoittaa enempää kuin on välttämätöntä.”
    ⛓️
    14 ”ns. normaalisuusperiaate, jonka mukaan laitosolot eivät saa erota ulkopuolisista oloista enempää kuin on käytännön kannalta pakollista”
    ⛓️
    17 ”Koulutuksesta annettavasta todistuksesta ei saa ilmetä, että opintoja on harjoitettu vankilassa.”
    ⛓️
    20 ”poliittisessa rikoskeskustelussa rikoksen käsitteen alla olevat määritelmät, kuten ”epäsosiaalinen käyttäytyminen”, ”tahallinen vastuuttomuus” tai ”ulosjäämisen kulttuuri” osaksi ilmiötä, jossa pyritään poliittisin keinoin ylläpitämään yhteiskunnallista eriarvoisuutta”
    ⛓️
    22 ”vankilajärjestelmään kytkeytyvien valtamekanismien analysointia, sillä koko vapausrangaistus perustuu normeja rikkoneen yksilön vapauksien rajoittamiseen”
    ⛓️
    24 ”Valta ei siis ole kvantitatiivinen ominaisuus, vaan se on diskursiivisesti rakentunut mekanismi, jossa tuotetaan ”tosiasioita” ja taivutetaan sen kohteet suostumaan ja hyväksymään diskurssissa todeksi tuotetut asiat. (Foucault 2010: 19.) Se ei ole vain alistamista, torjuntaa ja ulossulkemista, vaan on pikemminkin tietoa ja ilmiöitä tuottavaa (Foucault 1980: 59). Tästä on seurauksena se, että ei ole yhdentekevää kuinka mistäkin puhutaan ja kirjoitetaan. Puhuminen ja kirjoittaminen ovat aktiivisia tekoja, joilla on materiaalisia seurauksia – ne eivät ole viattomia ”todellisuuden” kuvauksia.”
    ⛓️
    25 ”biopolitiikasta eli siitä, minkälaisilla hallinnan tekniikoilla yksilö saadaan sisäistämään diskursiivisesti rakentunut subjekti osaksi omaa ajatteluaan ja toimintaansa”
    ⛓️
    26 ”Olennaisin kurin mekanismi Foucault’n mukaan on kuitenkin yksilöiden asettaminen keskinäiseen järjestykseen, sillä sen avulla pystytään saamaan ihmiset sisäistämään sen paikan, joka yksilölle diskurssissa paikannetaan. Kuri ”…yksilöi ruumiit sijoittamalla ne niin, että se ei sido niitä yhteen paikkaa vaan jakaa ja panee ne liikkumaan suhteiden verkossa” (Foucault 2005b: 199). Tämä suhteiden verkko rakentuu yksilöiden järjestykseen asettamisessa ja jatkuvassa vertaamisessa normiin. Näillä tekniikoilla saadaan siis yksittäiset ihmiset samanaikaisesti yhden katseen alle siten, että yksilöitä voidaan tarkkailla suhteessa aikaan, paikkaan ja toisiinsa. Kuri on ensisijaisesti normatiivista hallintaa, siinä pyritään saamaan yksilöt toimimaan halutun normin mukaisesti. Tämän normin ylläpito vaatii jatkuvaa tarkkailua, epätoivottujen ominaisuuksien huomaamista ja karsintaa (Foucault 2005b: 244). Se tarvitsee paradoksaalisesti kuitenkin vielä jotain muuta: jatkuvaa normin määrittelyä ja tarkentamista. Jotta saadaan tietää mikä on poikkeavaa, on kirjattava mahdollisimman tarkasti ylös mikä on normaalia. Kun yksilöt alistetaan katseen ja kirjaamisen alle, niin yksilöistä tulee myös vertailukelpoisia sekä itseensä että muihin.” ”on yksilöitävissä, tunnistettavissa ja seurattavissa jatkuvasti”
    ⛓️
    27 ”kurin lisäksi väestön biopolitiikkaa hallinnan tekniikkana, joka toimii kuritekniikoiden rinnalla. Väestön biopolitiikalla tarkoitetaan sellaisia hallinnan keinoja ja tekniikoita, joilla saadaan yksilöt sisäistämään ja ylläpitämään itseään senkaltaisena kuin mitä diskursseissa tuotetaan. Jos kurissa hallinnan tekniikkana on kysymys yksilön näkyväksi ja mitattavaksi tekemisessä, niin biopolitiikassa on tarkoituksena saada subjekti osallistumaan itsensä diskursiiviseen tuottamiseen.”
    ⛓️
    28 ””papillisen” vallan. Sen ydin kietoutuu yksilön ajatusten, tarpeiden ja halujen tietämiseen ja hallitsemiseen, siihen että kyetään ohjaamaan ihmisten omaatuntoa ”oikeaan” suuntaan. Papillisessa vallassa on kyse nimenomaan diskursiivisten normien sisäistämisessä ja niiden mukaan toimimisessa. (Foucault 1982: 783.) Vankilassa tämä pastoraalinen valta nähdäkseni kytkeytyy osittain kuritekniikoihin ja niiden yksilöiviin mekanismeihin siten, että yksilöimällä vankeutta suorittavat on mahdollista pitää huolta ja tarkkailla myös heidän henkistä tilaansa”

    29 ”Vankilan biopolitiikassa kysymyksenä onkin se, millainen on se vanki, joka tunnustaa itse olevansa vanki ja alkaa itse ohjaamaan toimintaansa sen mukaisesti”
    ⛓️
    https://www.rikosseuraamus.fi/material/attachments/rise/julkaisut-risenjulkaisusarja/6BztFTf5K/1_2008_Vankila_lapsuudessa_lapset_vankilassa.pdf
    ⛓️
    73 of 167 ”En tänäkään päivänä ymmärrä miksi minulta on evätty sijaisperheen osoite ja puhnro. En tosiaankaan ymmärrä! En ole uhannut tai häiriköinyt heitä tms. Minua loukkaa äitinä, että en saa edes ”kirjoittaa” lapselle (siis LÄHETTÄÄ MITÄÄN) suoraan ilman välikäsiä”
    ⛓️
    https://www.rikosseuraamus.fi/fi/index/ajankohtaista/tiedotteet/tiedotteetjauutiset2021/ike.html
    ⛓️
    ”epidemian leviämisen estämiseksi vankilan toimintoja, vankien tapaamisia ja vankien poistumislupia voitaisiin rajoittaa tai keskeyttää Rikosseuraamuslaitoksen päätöksellä. Tällainen päätös voitaisiin tehdä, jos aiemmin tehdyt toimet eivät ole riittäviä taudin leviämisen estämiseksi. Rajoitus- tai keskeyttämistoimien käyttöönotto edellyttäisi, että ne olisivat välttämättömiä.”
    ⛓️
    https://helda.helsinki.fi/bitstream/handle/10138/297728/SLL142006_1581.pdf?sequence=1
    ⛓️
    ”Suomessa on erinomainen rekisterien pitämisen perinne,”
    ⛓️
    https://www.kansallismuseo.fi/fi/naeyttelyt/vankilan-naeyttely

Leave a comment.

Your email address will not be published. Required fields are marked*