28 thoughts on “Hyvää kristillistä joulua! (Joululoma 24-26.12.)

  1. Kristillisyys vihastuttaa uuspakanoita. Eikun täyttä höyryä eteenpäin sillä tiellä ja jatketaan ärsyttämistä.
    Hyvää joulua kaikille kristityille ja parempaa tulevaa uutta vuotta.

    1. Herra voittaa lopulta satanistit ja keinottelijat. Oikeat kristityt eivät alistu esivallalle joka toimii Jumalaa vastaan! Emme voi toimia Jumalan vastaisesti.

      1. Jeesus olikii varmaa sit niit Karjala poikii, Vuokse varrelt. Kaikella kunnioituksella, jos pieni kevennys sallitaan.

    1. Mitä siitä. Maria ja Joosef olivat Jumalan valittuja eli lievästi sanottuna kunnon ihmisiä. Etenkin Maria polveutui jo Vanhan Testamentin aikaisen Daavidin sukuhaaraan. Siinä ei rotu eikä siinä nykyjuutalainen eikäpä sen aikainen Roomalaisten mehittämä Pyhän Maan uskonnolinen johtava ylipapisto saatika nukke-kuningas Herodes olleet edes torakan arvollisia Jouluna syntyneen Kuninkaan rinnalla. Ja olivat yhtä kaukana Siunatusta Pyhästä perheestä kuin itäb on lännestä. Siksipä ”oikea mieliset” juutalaiset käyttivätkin koko Jeesuksen Kristuksen maallisen elämän ja tehtävän eli 30-vuotta Hänen ja Hänen Sanomansa tuhoamiseen, jolla ei ollut juuri mitään muuta tekemistä juutalaisuuden kanssa kuin Hänen etninisyytensä. Ja kuin merkiksi ja sinetiksi Jeesuksen tulevasta merkityksestä ja Pyhyydestä kaikille muille kansakunnille kuin juutalaisille itselleen on se, että Hänet tunnusti Jumalan Pojaksi roomalainen sadanpäämien kun Jeesus heitti henkensä Ristinpuulla.

      Ja tuota Ristinpuuta vastaan käyvät nykyisetkin satanisti-globalisti-kommunistit sulkemalla kaikki länsimaiset kristityt yhteiskunnat kristikunnan suurimpana juhlapäivänä kurjine ja kataline korona valheineen. Jotka ovat siinneet suoraan heidän palvonnan kohteesta saatanasta tuosta ”valehtelijasta ja murhaajasta aikoijen alusta”! Nuo vallasta ja rahasta sokaistuneet käyvät vastaan kristittyjä ja Jumalaa julmasti ja ylimielisesti kuvitellen olevansa itse jumalia ja kaikkivoipia. Kuitenkin murhattuaan, vainottuaan ja raiskattruaan vain sen ajan mikä on heille annettu. Tulevat he lopulta Jumalan Tuomion alaiseksi joutuen maksamaan jokaisen särkemänsä viattoman sielun Helvetin palvassa tulessa, jossa on myös heidän herransa ja demonit. Eikä tuo tuli koskaan sammu eikä liioin pahojen tekojensa palkan saaneiden valitus, itku ja hammasten kiristys, jota ei kukaan Pelastettu kuule!!!

    2. Kristinuskon alkujuuret ovat sinänsä juutalaislähtöiset, mutta uskonto on valkoinen eurooppalainen. Monet äärijuutalaisetkin pitävät Jeesusta luopio-juutalaisena.

  2. Cristmass, eli kristusmessu, on kirkon vääristelmä Joulusta (tai Yulesta). Siksi tuota nimihirviötä ei tule käyttää, vaan on muistettava alkuperäinen pohjolan juhla. Elävän tulen tuijottaminen noitarummun soidessa hyvin syöneenä on ainoa oikea tapa kunnioittaa ikiaikaisia perinteitä.

    1. No, ehkä kuitenkin parempi kuin ”Happy Hollidays” joka on amerikan-juutalaisten (kasaarien jälkeläisten) viritelmä.

      Eletään me Jeesuksen oppien mukaan.

  3. Tam­pe­reen te­at­te­ri
    Huo­men­na esit­tää te­at­te­rim­me rans­ka­lai­sen näy­tel­mä-uu­tuu­den, kir­jai­li­ja­pa­ri Paul ja Je­an­ne Fer­rie­rin draa­man «Yvo­ni­que», jo­ka suo­mai­ses­sa kas­tees­sa on saa­nut tu­tu­no­mai­sen ni­men «So­wi­tus».

    Kir­jal­li­suut­ta ja tai­det­ta. – Tam­pe­reen Te­at­te­ri. En­si kes­ki­viik­ko­na.

    Tam­pe­reen Sa­no­mat
    – Kuu­si ker­taa vii­kos­sa il­mes­ty­vä aa­mu­leh­ti.

  4. Jeesus oli juutalainen.
    ”Jeesus oli luvattu Messias ja näin ollen Daavidin jälkeläinen. Matteuksen ensimmäinen luku antaa Jeesuksen sukuluettelon ja ihmisyydessään hän oli Daavidin suora jälkeläinen Joosefin, Jeesuksen laillisen isän, kautta. Luukkaan evankeliumin kolmannessa luvussa on Jeesuksen sukuluettelo hänen äitinsä, Marian, puolelta. Jeesus oli Daavidin jälkeläinen Joosefin kautta tapahtuneen adoption vuoksi ja Marian puolelta verenperimän myötä.”
    Onko tällä sitten jotain väliä?
    Mielestäni ei ehkä kovinkaan paljoa. Tuskin on suakutin synakookan juuttuja. Ehkä he olivat ihan kunnollisia jumaalaan uskovia.
    DR Ariyana Lovea lainatakseni – ”Siionismi on poliittinen liike, jolla ei ole mitään tekemistä juutalaisen uskonnon kanssa”

    Pointtini on että kaikki ns kristityt palvovat hyvin pitkälle juutalaista Jeesusta, jota messiaaksi kutsutaan. Wikipedia sanoo – Messias on juutalaisten profeettojen lupaama tuleva pelastajakuningas.
    Jeesus oli muuten yleinen nimi tuohon aikaan.

    Aito nationalisti kunnioittaisi perinteisempiä, alueella olleita varhaisempia uskontoja.

    Matteus 7
    1 »Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi. 2 Niin kuin te tuomitsette, niin tullaan teidät tuomitsemaan, ja niin kuin te mittaatte, niin tullaan teille mittaamaan. 3 Kuinka näet roskan veljesi silmässä, mutta et huomaa, että omassa silmässäsi on hirsi? 4Kuinka voit sanoa veljellesi: ’Annapa kun otan roskan silmästäsi’, kun omassa silmässäsi on hirsi? 5 Sinä tekopyhä! Ota ensin hirsi omasta silmästäsi, vasta sitten näet ottaa roskan veljesi silmästä.

  5. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000008497643.html

    23.12.2021 ”Tiainen on ensimmäinen poliitikko, joka on saanut syytteen koronatestistä kieltäytymisestä. Virallisen syytteen alaista rikosepäilyä käsitellään Itä-Uudenmaan käräjäoikeudessa ensi vuonna.”

    https://twitter.com/IkeNovikoff/status/1473975062520815620

    Dec 23, 2021 ”Nyt tuli jo toinen iso joululahja: @hsfi
    soitti ja pyysi kommenttia ”saamaani” syytteeseen covid testin laiminlyömisestä. Itse en ole saanut mitään tietoa asiasta, mutta mahtavaa jos päästään oikeuteen. Tämä ihmisten tikutus toimimattomalla testillä pitää lopettaa.”

    https://keskusta.fi/kuntavaalit-2021/ehdokkaat/alavus/ilkka-tiainen/

    ”Alavudella tiedetään että kun jotain isoa halutaan luoda, pitää se sanoa ääneen niin että maa värähtelee.” ”Maallemuutto on käynnissä oleva megatrendi.”

    https://twitter.com/i/status/1293130494159269888

    Aug 11, 2020 ”Minkä yhden toimen tekisit”

    https://www.suomenmaa.fi/uutiset/yle-suomeen-on-talla-viikolla-saapunut-miljoona-koronan-kotitestia-kysynta-rajahtanyt-kasiin/

    23.12.2021 ”Kiinassa valmistetut antigeenipikatestit ovat maahantuojan eli Pamark Groupin mukaan matkalla kauppojen hyllyihin. Pamark on Ylen mukaan merkittävin yleisimpien kotitestien maahantuoja Suomessa.”

  6. Yhdysvalloissa ja Iso-Britanniassa itsehäpeä, satanismi ja maanpetos ovat niin voimakkaita, että joulua on alettu kutsumaan pyhiksi ja lomakaudeksi. Että hyviä pyhiä ja lomakausia. Tätä ei pidä missään nimessä sallia Suomessa!

  7. Hyvää hanukkaa Esinahattomilla viikosta lähtien ja se oli ihan hyvä idea olisi kiva saada jotain uskomatonta saastaa Ihmisjätettä

  8. Ikävä kyllä mutta olemme tässä alistetussa asemassa nimenomaan Apostoli Paavalin perustaman kristinuskon takia, koska kristinuskossa nostetaan arjalaiset(juutalaiset) jumaliksi.
    Evankeliumi Johanneksen mukaan:
    10:34 Jeesus vastasi heille: ”Eikö teidän laissanne ole kirjoitettuna: ’Minä sanoin: te olette jumalia’?
    10:35 Jos hän sanoo jumaliksi niitä, joille Jumalan sana tuli – ja Raamattu ei voi raueta tyhjiin.

  9. https://fi.wikipedia.org/wiki/Hjalmar_Appelgren-Kivalo
    🏰
    ”Otto Hjalmar Appelgren-Kivalo (vuoteen 1906 Appelgren; 5. huhtikuuta 1853 Hyrynsalmi – 26. heinäkuuta 1937 Helsinki) oli Suomen valtionarkeologi.”
    🏰
    https://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_muinaislinnat_(kirja)
    🏰
    ”Suomen muinaislinnat on valtionarkeologi Hjalmar Appelgrenin vuonna 1891 julkaistu väitöskirja, joka esittelee yhteensä 361 hänen tutkimaansa suomalaista muinaislinnaa.”
    🏰
    https://www.salakirjat.net/product/66/suomen-muinaislinnat-1891
    🏰
    ”Sisältää yli 160 kuvaa ja karttaa.” ”Puheita historiantakaisista linnoista maassamme on monella taholla vielä meidänkin päivinämme kuunneltu epäluotettavina juttuina, tahi vanhempain muinaisuuden ihailijain mielikuvituksen tuotteina.”

  10. https://vk.com/silvo59

    ”HÖH. Renkimaasopimuksella 4/5 NATO-maa, ja erillissopimus USA:n kanssa… Sanoilla saivartelua, ja toisaalta tuossa voi olla takana ”porsaanreikä”…Kun ”Venäjälle täytyy näyttää” toiminta tyssää siihen Karjalan mäntyyn, niin USA + muut jättävät Suomen (tuhottuna) ja koettavat pestä kätensä mahdollisimman tarkoin…………..Suomessa on tehtailtu työttömyyttä apinanraivolla, samoin velkaisia ja köyhiä, Eliitti on kiikuttanut urakalla aarteitaan ulkomaille, ohessa Suomesta tehdään kokomaailman pakoloisvaltiota………………..Onhohan kaunis ajatus, ELIITTI korjaa etovat olemuksensa pois sodan alta veroparasiittimaihin, hulehtimaan hopeistaan ja kullistaan……Tänne jäävä väki joutaa vetää joukkotuhometodeilla oikosääristen pataljoonaan………..Pientä väestönkasvun säätelyä???😢”

Leave a comment.

Your email address will not be published. Required fields are marked*