Marco de Wit 11 helmikuun, 2022
Jaa artikkeli
Share on VK
VK
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook

 

Laiton Lehti aikanaan julkaisi Ulvoan Myllärin videoita, koska hänellä oli niin kattavat tiedot skenen tilasta.

 

Ulvovan Myllärin videoita on kuitenkin sensuroitu Youtubesta, joten hän on joutunut perääntymään Bitchuteen.

 

Tästä syystä Laittoman Lehden toimitus ei huomannut hänen upeita Convoy-vapauskulkue videoitaan.

 

Yritetään nyt näin jälkikäteen korjata virhettämme.

 

Alla olevassa videossa näkyy hyvin Ano Turtiaisen myyräilevä jakomielitauti. Toisaalta hän tuomitsee koronatyrannian pahuuden ilmentymänä, mutta toisaalta hän vastustaa kaikki rauhanomaisiakin mielenosoituksia. Meidän pitäisi kuulemma vain rukoilla samaan aikaan, kun ihmisiä ja nyt myös lapsia vammautetaan ja tapetaan kokeellisilla injektioilla.

 

 

 

 

 

Lue lisää:

Ano Turtiainen myyräilee taas: “Convoy-vapauskulkue on p****marssi!”

 

 

 

Jaa artikkeli
Share on VK
VK
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook

9 thoughts on “Ulvova Mylläri: Nemoa etsimässä (Turtiaisen jakomielitauti)

  1. Ano on valekristitty, jolla on hyvin epäkristillisiä ajatuksia. Anon mukaan ei ole olemassa hyvää ja pahaa, oikeaa ja väärää, vaan on ainoastaan samaa paskaa. Ei ole väliä mitä teemme, kohtalo kuljettaa meitä minne kuljettaa ja tärkeintä on vain rukoilla. Nämä ovat näitä Anon aatoksia.

    1. Tuo kiteyttää täydellisesti Anon.
      Onko se kuitenkin tavallaan linjassa Lutherin pääopin kanssa en osaa sanoa, mutta ainakin lutherilaisuudessa olemme kaikki perinteisesti olleet perisyntisiä eli perimmiltään pahoja ja ainoa – AINOA keino päästä kärsimyksestä, jopa ikuisesta kärsimyksestä (kohtuullisen sadistinen oppo, eikö?) on ”usko” Jeesukseen, missä sitten menee todellisen uskon raja kukaan ei edes tiedä… Ei ole heidän mielestään julma jumala se sellainen, vaan kuulemma hyvin luomustaan rakastava.

      No, joka tapauksessa sellaiset kristinopit ovat olleet käteviä maailman sairaimmille mielille. Riittää kun ”uskoo” Jeesukseen ja katuu sekuntia ennen kuolemaansa. Mitä tapahtuu ennen sitä, ei väliä.

      Eli esimerkkinä voisi vaikkapa olla pitkälti materialisti, osittain kiero bisnesmies ja sosialististen talousvälineiden kuppaaja, kuuluisuudesta nauttiva hyödyntäjä, valeopposition puolueopportunisti, itsevarma maallikkosaarnaaja, muita herjaava korkean profiilin jeesustelija, muiden manipuloija ja samalla valtaa käyttävä sekä kaikenlaista muuta.

      Olonsa saa kuitenkin paremmaksi muistuttamalla, että sinä, nimenomaan sinä olet yhtä syyllinen paska kuin kaikki maailman paskimmat paskat sekä tollot. Mutta voi kuitenkin alleviivata siihen perään, että oikeasti on itse todella nöyrä ihminen, koska ymmärtää ettei itse ole yhtään sen parempi kuin ne paskat sekä tollot. Olkaamme siis kaikki nöyriä yhdessä, tosi nöyriä yhdessä, aamen.

      Ps. Muista antaa keisarille keisarille kuuluvat ja muista samalla kiittää Jumalaa joka asetti ansaitsemasi oikean keisarin oikealle paikalle.

      1. Hyvä analyysi. Tosiaan tuollainen kristinuskon tulkinta, jota Ano ja Hirvisaari harrastavat on todella sairas. Se nimenomaan mahdollistaa kaikenlaisen sikailun ja käytännössä poistaa pahan ja hyvän eron. Vallanpitäjät ovat aina halunneet levittää tuollaista kristinuskon tulkintaa.

  2. Samaa myös ihmettelin. Ukko on täys hullu. Mitään ei tapahdu jollei mitään tehdä. Rukoilkoot keskenään jos olo on niin likaisen syntinen. Itse olen koko ikäni pystynyt elämää ihmisiksi ilman tekopyhää jeesustelua.

  3. > Mei­dän pi­täi­si kuu­lem­ma vain ru­koil­la

    En­tä­pä, jos te­ki­sim­me juu­ri noin kuin Ano sa­noo:
    – Hal­li­tuk­sen jouk­ko­jen vyö­ryt­tä­es­sä mie­le­no­soit­ta­jia, me­nem­me pol­vil­lem­me po­lii­sin edes­sä, pal­jas­tam­me pääm­me, — ja ru­koi­lem­me. — Yh­teen ää­neen ja ko­vaa.

    Vä­liin so­pii vaik­ka lau­laa vir­si
    – Pu­na­van­kien Vir­si

    1. Virsi kysyy vallanpitäjiltä:
      – «Todellako te mahtimiehet vanhurskaasti puhutte, oikeinko te tuomitsette ihmisten poikia?»

      Vuoden 1792 «Rippikoulun pääsykoekysymykset» -kirjassa
      Edes­men­nyt Kirk­ko­he­ra Hen­rik Sar­tel­lius selittää yhdeksännen käskyn (Ei si­nun pi­dä pyy­tä­män si­nun Lä­him­mäi­ses Huo­net­ta.):
      – Meidän pitä pelkämän ja rakastaman Jumalata, niin ettem me meidän Lähimmäisemme perindöä eli omaisuutta, taikka huonetta pyydä, engä jongun Oikeuden muodolla, ja lain varjon alla issellemme omista: Mutta meidän pitä auttaman händä, että hän sais omansa pitää ja nauttia.

      Sar­tel­liuksen selitys hyvin ymmärtää, että kymmenen käskyä on kirjoitettu hallitsijoita, kansan johtajia varten. Se on ikään kuin perustuslaki, johon kaiken maallisen lainsäädännön pitää nojata.
      – Myöhempinä aikoina nämä kansan johtajat ovat kääntäneet Mooseksen lain puolustamaan hallitsijan tekoja ja kymmenen käskyä olisi ikään kuin kirjoitettu kansaa vastaan, kansan hillitsemiseksi ja kurittamiseksi.

      Yhdexäs Käsky

  4. Toivotaan että se conwoy täti pistää tuulemaan.

    Matco voisi autella.

    Turtiainen ei saanut nyt oikein mitään aikaan, luulotteli vaan että saisi

  5. ”S-tanan urpo ja v-tun Sanna Mariini” .. jo on hurskasta puhetta .. Saattoi antibiootti-lääkityskin kai vaikuttaa Anon mielialaan osaltaan, miten lie.

Leave a comment.

Your email address will not be published. Required fields are marked*