Marco de Wit 17 maaliskuun, 2022
Jaa artikkeli
Share on VK
VK
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook

 

Laiton Lehti kannattaa vapautta eli siten myös itsenäisyyttä ja puolueettomuutta. Niinpä se ei nuoleskele sen enempää itää kuin länttä, vaan tuomitsee niiden molempien diktatuurisuuden ja sananvapauden loukkaukset.

 

Tosiasia on, että Venäjä on monella tavalla diktatoorisempi kuin länsi. Toisaalta tosiasia on myös, että länsi on kulttuurisesti sairas ja suorastaan mädätetty. Vetoamalla lännen pridettämiseen, lasten seksualisointiin ja muuhun kulttuurimarxismiin Venäjä pystyy helposti puolustamaan diktatuuriaan.

 

Tämän kaiken myös Suomen kirkko näyttää myöntävän, joskin hyvin vastentahtoisesti. Esimerkiksi alla olevasta jutusta on sensuroitu lähes kaikki Kirillin pointit läntisen maailman kulttuurisesta mädännäisyydestä lukuunottamatta yhtä prideviittausta.

 

Kuvassa linkki Seurakuntalaisen juttuun

 

 

Tästä kaikesta jotkut ovat vetäneet sen johtopäätöksen, että Suomen pitäisi olla Ukrainan sodassa Venäjän puolella. Tämä on kuitenkin väärä johtopäätös. Ratkaisu ei ole liittyä kulttuurisesti paremman, mutta diktatoorisen Venäjän puolelle, vaan puhdistaa länsi mädätyksestä. Tosin se on melko vaikeaa varsinkin, kun kirkko mädättää täysillä. Tämä nähtiin jälleen, kun kirkko järjesti Ukrainan puolesta -televisiojumalanpalveluksen.

 

Kukaan ei hämmästynyt, että venäläiset tietysti suljettiin koko jumalanpalveluksen ja ”rauhanrukouksen” ulkopuolelle. Kirkkohan on nykyään ihan avoimesti diktatoorinen suvakkilaitos, joka vainoaa kaikkia toisinajattelijoita koronakriitikoista konservatiiveihin. Kaiken kukkuraksi se tekee tämän veronmaksajien rahoilla. (Valtio ja kirkko on välittömästi erotettava toisistaan. Varsinkin veronkeruu kirkolle on lopetettava.)

 

 

 

 

 

 

Pieni yllätys sen sijaan oli, että kirkkoon päästettiin puhumaan Islam-seurakuntaa edustava hunnutettu nainen.

 

Hän ihan tosissaan julisti kirkkoon kokoontuneille ihmisille Allahin olevan ainoa oikea jumala!

 

Tämä jos mikä jälleen todisti lännen totaalisen mädännäisyyden!

 

 

Pelkästään Radio Dein Facebook-seinälle aiheesta oli tiistaiaamuun mennessä lähetetty kolmisen sataa kommenttia, vaikka radioasema ei edes lähettänyt Alppilan kirkon jumalanpalvelusta.

”Minusta on ehdottoman hyvä, että muslimit ja kristityt edistävät yhdessä rauhaa, mutta ei ehkä ole ihan korrektia kutsua muslimia rukoilemaan kirkon alttarin ääreen. Varsinkin kun teksti, jonka hän rukoili, sanoo, että vain Allah on oikea jumala ja pyydettiin varjelusta vihan alaisten ja eksyneiden tieltä, jotka tulkitaan islamin piirissä usein tarkoittavan juutalaisia ja kristittyjä”, kirjoittaa luterilaisen kirkon pappi Timo Pöyhönen kommentissaan.

 

 

 

Kuvassa linkki juttuun

 

 

 

 

 

 

 

 

Jaa artikkeli
Share on VK
VK
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook

20 thoughts on “Venäläisiä syrjinyt TV-jumalanpalvelus Ukrainan puolesta: Allah on ainoa oikea jumala!

  1. Ai nyt diktatuuri on huono juttu? Vielä syksyllä toivoit Anoa Suomen diktaattoriksi ja itseäsi Anon oikeaksi kädeksi Hirvisaaren tilalle. Mistäs tämä suunnanmuutos johtuu?

  2. Lännen henkistä rappiota ei voi enää seurata. Tämä on oikeaa satanismia ja Jumalan kieltämistä, vielä veronmaksajien omilla rahoilla. Meidän ei tosiaan pidä olla osa länttä tai itää, mutta Venäjä on siinä oikeassa, että länsi on kovaa vauhtia henkisesti degeneroitumassa ja Venäjän ortodoksikirkko on varoittanut avoimesti lännen ja läntisen kirkon degeneroituvan valtavalla vauhdilla.

  3. Tätä se on kun akat päästetään valtaan kodin ulkopuolella. Se on vastoin Raamattua ja luonnollista luonnonjärjestystä. Poikien ja miesten asemaa ja edellytyksiä pitää vahvistaa arjessa ja lainsäädännössä ja kansainvälisillä sopimuksilla.

    1. Ei tarvita lopulta mitään muuta kuin suomalaisten ja valkoisten miesten ryhdistäytyminen. Naisia ei pidä koskaan päästää hyppimään silmille, eikä naisille pidä erehtyä antamaan mitään päätäntävaltaa yhtään mihinkään. Näin siinä käy kun annat naisille valtaa ja äänestysoikeuden.

  4. > vaan puhdistaa länsi mädätyksestä

    Siihen vain yksi ratkaisu: sota.
    – Kun Kiina lopulta julistaa itsensä sodan voittajaksi, länsi ottaa heidät vastaan vapauttajina.
    – Rauha!

  5. Pitäähän multikultin nimissä päästää joku tataarimuslimi ylistämään allahia kristilliseen jumalanpalvelukseen!

  6. Satanistisen kirkon rahoitus verorahoista pitää lopettaa ja puhdistaa kaikki satanistiset, ateistiset ja Jumalaa pilkkaavat papit kirkosta, tietysti vain laillisesti. Ensimmäiseksi kaikki naispapit pitää potkia ulos. Naiset ovat aina olleet kaikkein pahimpia mädättäjiä.

  7. https://youtu.be/hTfKpAWkgJY

    Nykyään on myös super-rikkaita valesaarnaajia, jotka kuuluvat maailman kaikkein rikkaimpia ihmisiin. Suomessa on myös hyvin paljon erilaisia valekristittyjä ihmisiä, jotka vain esittävät kristittyjä, mutta eivät todellakaan ole kristittyjä, kuten James Hirvisaari, Mika Niikko, Laura Huhtasaari, Ano Turtiainen jne. Näitä on vaikka kuinka paljon.

  8. Johan se 80-luvulla Vatikaani julisti että se on sama jumala, ja Maltalla kristillisestä jumalasta käytetäänkin nimitystä allah, ja on käytetty jo vuosisatoja. Muuten Islam kuuluu uskonnonvapauden piiriin, joten jos kannatatte vapauksia, kannatatte oikeutta uskoa islamiin.

    #sananvapaus

    1. Uskonnonvapaus ja ”liberalismi” jne. ovat joidenkin ryhmien levittämiä vahingollisia aatteita, joilla edistetään joidenkin ryhmien omia oikeuksia suhteessa muihin. Tätä jotkut ryhmät ovat harrastaneet niin Euroopassa kuin Yhdysvalloissa.

  9. Todistaa vain sen, että nykyinen kirkko ei itsekään usko siihen mitä saarnaa ja herättää myös kysyksen, että onko sitä jumalaa todellakaan edes olemassa, kun Allahit ja kaiki kelpaa.

Leave a comment.

Your email address will not be published. Required fields are marked*