Marco de Wit 27 maaliskuun, 2022
Jaa artikkeli
Share on VK
VK
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook

 

Laiton Lehti on paljon puhunut siitä miten 1980- ja 90-luku olivat kulta-aikaa. Suomi oli itsenäinen ja puolueeton. Niinpä myös sananvapaus oli hyvällä tolalla. Vitsailla sai vapaasti ja kukaan ei välittänyt femakkojen ulinasta.

 

Kasarin seksikkäät kuvat nyt Iltalehden arkistossa – maksullisena!

 

 

Sananvapaudella oli kuitenkin kääntöpuolensa. Ihmiset saivat olla toisilleen epäystävällisiä ja jopa törkeän tylyjä. Tosin oli tässä se hyvä puoli, että ihmiset oppivat kasvattamaan paksumman nahkan. Ja puolustamaan itseään. Tai sitten ignoroimaan röyhkimykset.

 

Niin teki Kikka, jota Ylen toimittajat yrittivät usein alistaa liian seksikkäänä naisena. Kikka ei ollut kuitenkaan moksiskaan, vaan veti pisteet kotiin rauhallisella ja ystävällisellä asenteellaan.

 

 

 

 

 

 

 

 

Jaa artikkeli
Share on VK
VK
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook

30 thoughts on “Kikka vs. Yle

  1. Ihana Kikka!💖 Kikan keikoilla oli aina ihan omanlaisensa meininki, sieltä ei koskaan lähdetty ”tyhjin käsin kotiin”.

    Hienoja aikoja!

    1. Niimpä. En minä muista että -80 luvulla oltiin tylympiä. Varsinkin nuoret naaraat olivat paljon suopeampia kuin nykyisin. Silloin ei nosteltu nokkaa vaan kysyttiin ”mitä sul ois tarjolla”. Ja nuoriso ei ehtinyt masentua kun kaikki oli saaneen raukeita. Hymyt huulilla.

  2. Videolta huomaa myös kuinka jo tuolloin myrkylliset mutantit olivat nousussa. Katsokaa Videolla esiintyvien ihmisten fyysisiä olemuksia niin huomaatte.

  3. Myrkylliset mutantit olivat vain kateellisia hyvät geenit omaavalle ja kauniille naiselle. Siitä tuossa on hyvin usein ollut kyse. Siksi He piikittelevät, herjaavat ja vähättelevät uhkaksi katsomaansa naista. Tietenkin välillä kyse on ollut myös suomalaisten tyypillisistä piirteistä.

    1. Yle nuolee kultaa kun vielä voi tehdä mitä haluaa, kuha hauki on kaloja hokea saa. Ei kauan nuole kun muuttuu kissan kullaksi.

  4. Tuo bonus loppuhuipentuma missä Tapani Ripatti vielä viimeisillekin sekunneille yritti heittää jotain ikävää Kikalle ja muut, juontajakollega mukaan lukien : ”Mä en ymmärrä mitä sä tolla tarkotat”.
    Tapani toimisi muuten hyvin Duttonin mutanttitutkimuksissa 😂 Siinä oli kyllä pahoinvoiva mies.

    Kikalla oli hyvät hermot! En itse välittänyt Kikan touhuista enkä Irwinin, mutta nykyään Irwin/Vexi musiikki on sisältönsä vuoksi minullekin noussut arvossaan. Viihdetaiteilijana oleminen Suomessa on varsinkin ennen ollut raskasta hommaa ja mahdollinen rahallinen menestys lyhytkestoista josta verottaja vie enemmän kuin puolet. Ei edes kohtuuta sitä kymmenen vuoden keskimääräisen tienestin mukaan tai muuta vastaavaa. Ihme että pienessä kommunistisessa banaanivaltiossa, Suomessa ylipäätään kukaan viitsii yrittää viihdyttää joten kunnioitus sille.

    1. Tästä extrasakeasta tohtori Duttonista ei puhu kukaan muu kuin Marco De Wit. Hei Make, ketään ei kiinnosta Edward Dutton vaikka sä kuinka yrität saada muutkin seuraamaan tätä jorkkia.

      1. Oletko vielä lähettänyt kuvaasi Duttonille? Häntä oikeasti kiinnostaisi minkälainen idiootti nimimerkin takaa löytyy.

        1. Ei mulla ole mitään intressejä lähettää kuvaani jollekkin hörhötohtorille. Sähän voisit lähettää päivän Jenspan kuvan sille ja tehdä sitten Duttonin mutanttitutkimusten tulosten kuulemisen jälkeen jutun siitä tänne lehteen.

          1. JK, jos olisin Marco niin miksi olisin tehnyt jutun Kikasta ja Irwinistä kun en tosiaankaan ole välittänyt. Komppaan toista nimetöntä että sinun kuvasi pitäisi lähettää Duttonille.

          2. JK sun aivot ovat täysin jumissa. Jos siellä liikkuisi mitään olisit uhoamisesi mukaan tunnistanut, että kirjoittamani ei ole Marcon tekstiä. Olet arvioinut älykkyytesi taivaisiin ja kuulutkin siihen ryhmään, joka tutkimusten mukaan yleisimmin niin tekee.

    2. Katsokaa sen kallonmuotoa: ei korvannipukoita, ei poskipäitä, hiusraja korvasta korvaan… sehän on juutalainen. Nykyisin se on sentään kasvattanut korvannipukat mutta sen SDP vaalimainos vahvistaa sen mikä jo videossa näkyi.

  5. Ylen kommunistisessa umpiossa ihailtiin vain taistolaislaulutyttöjä ja halveksittiin todella kovasti rohkeammin esiintyviä viihdeartisteja.

    1. Tässä on pohjimmiltaan kyse kateudesta ja ahneudesta, keinolla millä hyvänsä. Rumat naiset (kommunistit ja sosialistit) ovat kateellisia kauniille ja terveille naisille joilla on hyvät geenit. He pyrkivät sitten eri tavoin tuhoamaan tämän kilpailun, pääsemään eroon kauniista naisista ja pääsemään itse valtaan. Samoin heikot, huonot geenit omaavat miehet alkavat sosialisteiksi ja kommunisteiksi saadakseen valtaa ja päästäkseen eroon kyvykkäämmistä miehistä.

      Se on joko he tai me.

      1. Suvakit ovat aina vihanneet kauniita naisia. Esim. armenialaisten kansanmurhassa tapettiin kaikista kauniimmat armenialaisnaiset.

        1. No tässä tapauksessa lienee kyse siitä että ko. nainen ei ollut levy-yhtiöiden suosikki vaan tavallinen tallaaja joka nyt sattui saamaan suosiota. Ns. musta hevonen joka ei tuonut siionisteille rahaa.

        2. Näin on. Kateutta se kaikki suvakkius on. Keskinkertaisuutta ja tavistelua. Älä ikinä edes harkitse tapaavasi rumia tai taistolaisia elokapina ym. mädättäjäfeministejä. Vain kauniita ja terveitä naisia. Eikä muita.

  6. Vähän harmillista tuossa Kikka jutussa on se että sehän on sen musiikki imago. Sitten se otetaan liian tosissaan ja pistetään tuo piinapenkkiin kuulusteluun siitä. Se on vähän sama kuin otettaisiin joku näyttelijä ja ihmeteltäisiin miksei se ole supersankari oikeassa elämässä tai että miksi se hakkasi sen naisen siinä elokuvassa.

    Musiikissa jos sattuu käymään niin tsägä että löytää leiväntyngän niin siihen varmasti helposti jää. Suomessa on otettu kaikki rasittavat cheek artistit aina silti liian tosissaan. Ne on vaan löytäneet rahasammon ja jääneet siihen.

    1. Kekkonen ei edistänyt sentään uusSuomialaisten rappiota vai oliko se tsekkonen, no jarska henriikki tiihonen.

Leave a comment.

Your email address will not be published. Required fields are marked*