
[Usean vuoden ajan Laiton Lehti ei kommentoinut vapaus- ja kansallismielisten mielenosoituksia, jotta niille ei tulisi negatiivista julkisuutta. Viime aikoina on kuitenkin pakko alkaa kommentoimaan, koska ensinnäkin vaalit ovat tulossa ja toiseksi miekkareiden tilanne ei ainakaan pahemmaksi voi mennä. Lisäksi SAMAT tyypit ovat jatkuvasti sekoilemassa tai sabotoimassa miekkareita, koska heille tärkeintä ovat omat egotripit.]
Laiton Lehti on kertonut kuinka NYT on historiallinen tilaisuus kaataa tyrannimainen valtaeliitti ja puoluekartelli. Tarvitaan vain yksi asia: Vapaus- ja kansallismielisten puolueiden suuri vaaliliitto!
Vaaliliitolla on kaksi suurta hyötyä. Ensinnäkin se voi yhdistää pienpuolueiden äänet ja näin voi saada useita ehdokkaita eduskuntaan. Lisäksi vaaliliitto voisi myös yhdistää voimat kaduilla järjestämällä suuria yleismielenosoituksia ja muita tapahtumia. Näin vihdoin saataisiin se läpimurto sekä kabineteissa että kaduilla!
Vapausmielisen jytkyn resepti: Vaaliliitto + sitoutumattomat + (-RKP) + Tiihonen
Pian kävi kuitenkin selväksi, että monet pienpuolueet inhoavat toisiaan niin paljon, etteivät suostu järjestämään yhteisiä tapahtumia tai edes teknistä vaaliliittoa. Sen sijaan pienpuolueet ovat käyttäneet voimansa keskinäiseen sotimiseen.
Top 3 keinoa eliminoida myyrät! VKK ja VaL (muka) täynnä Supon, muurarien ja paavin kätyreitä??
Tämä on myös johtanut siihen, että mielenosoitukset ovat muuttuneet hyvin pieniksi ja riitaisiksi.
Joko alkaa riittää? -mielenosoitus lässähti! Miksi? (Myyrien vai sekopäiden valtakunta?)
Tämän vuoksi Laiton Lehtikään ei ole enää juuri mielenosoituksia mainostanut lukuunottamatta maailmanlaajuisia WWD-mielenosoituksia. Niinpä mainostimme myös viime viikolla viimeisintä WWD-miekkaria, koska siinä oli loistava aihe eli vapaus, rauha ja ihmisoikeudet. WWD-miekkarit ovat ns. yleismiekkareita, joissa nimenomaan pyritään herättelemään ja kerätä ihmisiä yhteen tyranniaa vastaan.
Nyt kuitenkin kävi niin, että tämäkin miekkari lässähti!
Maailmalla varmaan ihmetellään, että miten nuo suomalaiset saavat niin usein miekkarinsa lässähtämään!
Ensinnäkin paikalle tuli vain noin 100 henkeä, joista kaiken kukkuraksi suuri osa kävi vain kääntymässä.
Toiseksi, kukkona tunkiolla hääräsi JÄLLEEN henkilö, joka vihoviimeiseksi sopii johtamaan yhtään mitään miekkaria: Panu Huuhtanen!
Mietipä: WWD-miekkarin vetäjäksi tulee Suomen sekopäisin aktivisti, joka on vielä kaiken kukkuraksi oman korruptioskandaalinsa keskellä ja sodassa lukuisia muita aktivisteja vastaan.
Miksi valita YLEISmiekkarin järjestäjäksi henkilö, joka sabotoi kahta tärkeintä asiaa: Vaaliliittoa ja katuaktivismia. Itse asiassa Huuhtanen on jo vuosia ollut:
1. Aktiivisin vaaliliittojen vastustaja
- sekä viime että tulevissa eduskuntavaaleissa
- markkinoi täysin idioottimaista Reformi-valitsijayhdistysmallia
- ihan kuin nimenomaan yrittäisi estää uusien puolueiden menestyksen
2. Kovissa riidoissa joka suuntaan
- potkaistu kirjaimellisesti KYMMENISTÄ ryhmistä
- vastustaa puolueita, mutta silti yrittää päästä niihin!?!
- sabotoinut ihan avoimesti mm. Suomi Ensin, SKE ja VKK:ta
- potkaistiin valtavien riitojen päätteeksi myös VKK:sta
3. Sabotoi Convoyta
- ei kannustanut passiiviseen vastarintaan
- auttoi persuja sabotoimaan
4. Yllyttää usein hyökkäävään väkivaltaan
- yllyttänyt sekä yleisöä että koviskavereitaan väkivaltaan
- yllyttänyt väkivaltaan jopa hyvin rauhanomaista Kristallipuolueen väkeä vastaan!
VIDEO
Kaiken kukkuraksi Huuhtasen miekkareissa tapahtuu aina jotain todella farssimaista. Niin taaskin. Huhtanen nimittäin VAATI ja yllytti WWD-miekkarin puhujaksi yhden kaikista polarisoivimman ja sekavimman henkilön mitä Suomen politiikasta löytyy: Arhi Kuittisen.
Kuittinen tunnetaan putinistina ja äärikommunistina, jonka mielestä porvareita johtanut Mannerheim oli ”teurastaja”! Hän ei myöskään tätä mielepidettään salaillut WWD-miekkarissa syyllistäen porvareita.
Miksi väen väkisin ottaa puhujaksi henkilö, joka taatusti tulee RAUHANmiekkarissa jauhamaan sisällissodasta ja syyllistämään mielenosoituksen osallistujia? (Toisaalta Arhia on vaikea kritisoida, koska Huuhtanen lähes kirjaimellisesti raahasi hänet puhettaan pitämään.)
Kaiken kukkuraksi Kuittinen selitti pitkään teoriaansa suomalaisten ”salatusta historiasta”. Kuulemma Tolkienin tarut perustuvat monilta osin faktoille, koska muinaiset suomalaiset kuulemma valloittivat koko Euroopan ratsastamalla sotahirvillä ”viittäkymppiä”. Yksikään kansa ei voinut mitään suomalaiselle ratsuväelle tai siis hirviväelle.
Et usko? No, katsos tämä kohdasta 3 minuuttia:
Ei ihme, että monet pitävät vapaus- ja kansallismielisen kentän tilannetta täysin toivottomana.
Ei kuitenkaan kannata lannistua, koska on niitä järkevämpiäkin tahoja. WWD-miekkaria nimittäin kuvasi Reformin-studion lisäksi myös Kansakunnan Tila -kanava. Se näyttää olevan sekä teknisesti että sisällöllisesti ihan omaa tasoaan. Lisäksi juontajat selvästi yrittävät luoda positiivista yhteishenkeä.
Videon puolivälissä haastatellaan myös Levelin Nicoa/Junnua, joka todella hyvin analysoi kentän vaikeaa tilannetta ja kehuu Kansakunnan Tila -kanavan toimintaa.
– 8:40 Danny
– 1:12, 00 Junnu
– 1:36,00 Kavonius
– 1:57,00 “mummo”
Ei ole mikään sattuma, että tietyt henkilöt änkeävät joka paikkaan ja hakeutuvat liikkeiden ja ryhmien johtoon ja sitten joka kerta tuhoavat ne sekoilulla jne. Tosin jos sinua huijataan toisen, kolmannen ja neljännen kerran, niin vika on sinussa.
Kansakunnan Tila-kanava vaikutti upealta myös Convoyn aikana ja on hienoa, että mukaan on saatu myös sekä järkevä, että hyvin kaunis naisuutisankkuri, koska ihmiset nyt vain tykkäävät todistetusti kauniista ihmisistä.
Noin:
– 8:40 Danny
– 1:12, 00 Junnu
– 1:36,00 Kavonius
– 1:57,00 ”mummo”
Suurkiitos. Lisätty juttuun
Tässä nähdään hyvin miten geneettisesti terveet ihmiset ajattelevat vielä nykyisinkin vs. miten sekavat ja harhaiset ihmiset ajattelevat ja toimivat (Minä, minä, minä, minä. Ei kun minä, minä. Kaikki on aivan helvetin paskaa ja minulla on huono olla.).
Tärkeintä vaalimenestyksessä on bandwagon efekti
https://www.tiede.fi/artikkeli/jutut/artikkelit/vaaleissa_vetavat_voittajan_vankkurit
Kun tomppelit huomaa, että muut tomppelit aikoo äänestää jotain, niin hekin aikovat äänestää samaa.
Bandwagon efektin kansallismieliset saisi vauhtiin esim omilla viikko kannatus gallupeilla.
Demokratian tarkoitus on toteuttaa kansan tahtoa. Kansan tahdon saisi selville gallupeilla, mutta kansallismieliset välttää gallupeita kuin ruttoa. Syytä voi jokainen itse miettiä
Tehokkain tapa saada bandwagon efekti rullaamaan olisi se että laiton lehti pitäisi viikko gallupeita: mitä puoluetta aiot äänestää.
https://www.tiede.fi/artikkeli/jutut/artikkelit/vaaleissa_vetavat_voittajan_vankkurit
Bandwagon efekti on tärkein asia vaaleissa. Tomppelit katsovat mitö puoluetta muut tomppelit äänestää, ja äänestävät sitten samaa
Toisinaan olen miettinyt näitä mielenosoituksia mutta osallistujamääriä enemmän minua kiinnostaa se että miksi ne eivät näytä toimivan. Sanotaan esimerkiksi että ~20% kansasta (esim. kaikki rokottamattomat) jotenkin saataisiin tuonne eduskuntatalon eteen ja sinne Narinkkatorille. Jos tämä reilu miljoona kansalaista kävisi tuolla suomalaisille tyypilliseen tapaan kiltisti vain kuuntelemassa Jaana Kavoniuksen, Ossi Tiihosen, Juha Korhosen, Panu Huuhtasen ja Levelin poikien puheet toteaisivat päälle että näin on, joisivat kahvit ja söisivät makkarat ja lähtisivät sitten kiltisti takaisin en usko että tämä vaikuttaisi mihinkään. Miksi?
Kaikki paikan päälle menneet olivat jo ennen paikalle tuloa kaikesta samaa mieltä joten kaikki puheet ja se että muiden samaa mieltä olevien kohtaaminen vaikutukseltaan jäisi vain pienen selkään taputtamisen ja kaikukammioon huutelun tasolle eikä saavuttaisi ketään eri mieltä olevia laittaen heitä miettimään kantojaan uudestaan. Sen teorian mukaan missä ihmiset karkeasti jakautuvat 30% jonkin asian puolesta oleviin, 30% sitä vastustaviin ja 40% mielipiteettömiin ihmisiin jotka menevät sen hieman äänekkäämmin mielipiteitään ulostuovan puoliskon mukaan. Meidän pitäisi saada tuo 40% puolellemme eikä vain kehua toisiamme.
Oleellisempaa on kuitenkin se että edes tuo väkimäärä ei onnistuisi rikkomaan sitä kuplaa jossa päättäjämme, varsinkin kansanedustajat, elävät. Ensinnäkin se eduskuntatalo on niin hyvin äänieristetty ettei sinne sisälle kuulu mitään vaikka siinä edessä pitäisi minkälaista ääntä ja suurin osa kansanedustajista ei kulje rakennukseen (tai sieltä pois) siitä rakennuksen edestä vaan jostain sieltä takaa/sivulta. Muutenkaan noinkaan suuri väkimäärä ei mitenkään vaikuttaisi päättäjien arkeen koska päättäjät ja mielenosoittajat eivät kohtaa toisiaan millään merkittävällä tavalla vaan ainoastaan joku eduskuntatalon sisällä oleva saatta käydä ikkunasta katsomassa että tuolla on jotain köyhiä ulisemassa mutta ei häntä kiinnosta miksi.
Lauri Paavolalla oli mielestäni oikea idea kun hän meni sinne Fimean/THL:n konttorin eteen protestoimaan koronapiikeistä ja näin tuli korona-asiosta päättävien ihmisten arjessa heitä konkreettisesti vastaan oikeassa elämässä mutta tässä taas ongelma oli se että siellä oli vain yksi huumehörhö yhden A4:sen kanssa.
Alkuvuodesta kansallismielinen kenttä oli vielä melko yhtenäinen mutta tämä kansallimielisten pirstoutuminen aina vain pienempiin keskenään turhista asioista kiisteleviin ryhmiin näkyy nyt noissa mielenosoituksiin osallistuvien määrissä ja kansallismielisen kentän yleisessä mielialassa. Sitä miksi tuo jo muinaisten roomalaisten käyttämä hajoita hallitse taktiikka toimii niin hyvin suomen kansallismieliseen kenttään että enää en usko myyriä tai muita soluttautujia edes tarvittavan sen hajottamiseen vieläkin pienempiin ryhmiin en tiedä mutta sen tiedän että jos toista tuommoista convoyn tapaista semi-spontaanista alkanutta hyvällä tapaa käsistä karannutta liikettä ei saada aikaan mihinkään osallistujamäärään nojaavaa tapahtuman varaan emme voi enää laskea.
Mitä meidän sitten pitäisi tehdä jos haluamme jotain muutosta aikaan?
1.) Nopein ratkaisu tietenkin olisi että saisimme tarpeeksi porukkaa liikkeelle ja menisimme kirjaimellisesti kantamaan kaikki 200 maanpetturia ulos arcadianmäeltä. Tämä kuitenkin vaatisi sen että se suomalaisten kipupiste löytyisi ja emme tyytyisi vain parin puheen pitämiseen vaan tekisimme jotain konkreettista.
2.) Toistuvasti tehdä jollain konkreettisella tasolla kiusaa päättäjille joka vaikuttaa heidän arkeensa. Vain tämä pystyy rikkomaan sen kuplan jossa he elävät ja huomaamaan että kansa ei ehkä olekkaan tyytyväisiä nykymenoon ja luule että hallituksen suosio on huipussaan kuten iltapaskat väittävät. Esimerkki tämmöisestä toimesta olisi saada lumenauraajat mukaan ”väärinajattelijoiden” puolella ja saada heidät jättämään ne reitit jota kansanedustajat kulkevat eduskuntaan auraamatta varsinkin sieltä eduskuntatalon päästä. Se että päättäjiämme kuljettavat taksit jäisivät jumiin auraamattomille teille ja päättäjämme joutuisivat kävelemään edes parin sadan metrin matkan loskassa ja hangessa olisi karman lainkin mukaankin oikein ja saattaisi vähän herätellä terävimpiä siitä minkälaisissa oloissa täällä syrjemmässä asuvat joutuvat olemaan tekemisissä päivittäin talvisin.
3.) Muutenkin koska me kansallismieliset emme tällä hetkellä voi luottaa mihinkään väkimäärään perustuviin toimiin tai mihinkään yhteisöllisyyteen me joudumme käymään yksilöinä sissisotaa ”hit and run”‑iskuja käyttäen koronatyranneja, korruptoituneita päättäjiä ja muita vihollisiamme vastaan tehden heidän elämästään ja ajamiensa asioiden läpimenosta mahdollisimman vaikeaa mahdollisimman pitkäksi aikaa. Tämä vaihtoehto vaatii kyllä turnauskestävyyttä kaikilta ja yhtenäisyyden puutteesta johtuen mitään vertaistukeakaan ei ole tarjolla kenellekään mutta mikäli tämäkään vähimmäisvaatimus ei toteudu niin me olemme jo hävinneet voimme luopua omaisuudestamme, oikeuksistamme, vapauksistamme ja ruveta olemaan ”onnellisia”.
Eduskunta on sodassa kansaa vastaan. Puolueet pelkäävät jo nyt kansaa. Siirtelevät ja lykkäävät vaaleja, eivätkä kansanedustajat uskalla enää jalkautua kansan pariin. Lähettävät mellakkapoliisit vahtimaan mielenosoituksia ja pidättämään ihmisiä.
Eduskunta luo pelon ilmapiiriä ja epäluottamusta kansaan, koska eduskunta on sitoutunut kansainvälisillä sopimuksilla noudattamaan agendaa, joka on vihamielinen tavallisia ihmisiä kohtaan.
Pfizerilla on Munkkivuoressa tai Munkkiniemessä toimisto, ja siellä on ollut rokotteista vastaava henkilö, ainakin alkuvaiheessa, kun koronarokotukset Suomessa käynninstyivät. Mahtaako olla vielä? Miksi yksikään toimittaja ei ole vaatinut vastauksia tältä lääkekorporaation Suomen edustajalta? Ei valtamedia muttei myöskään vaihtoehtomediat.
Se on kuule valtava rakennus mitä Pfizerillä on siinä kohtaa missä Turun väylä alkaa Munkkiniemestä.
Kävelet siitä Hesburgerilta katua muutama metri mäkeä ylös.
Näitä pienpuolueita joista jokainen ajaa ”isänmaan asiaa” syntyy kuin sieniä sateella. Silti ne eivät pysty minkäänlaiseen yhteistyöhön. Siitä näkee heti ketkä ajavat omaa agendaa ja valtaa/rahaa itselle. Ja ketkä aidosti suomen kansalle.
IPU:ssa olisi ollut ainesta mutta Antti pelkäsi liikaa niitä naisia. Antin agenda oli parasta mitä pienpuolueilla oli tarjota. Ossi taas on ottanut liian määräävän aseman johdossa ja siksi ehdokkaita eroaa ja paikallisryhmiä kuolee. Ne tukehtuvat. Sinimustat… No, kuinka moni on valmis hyväksymään ehdoitta kaikki 50 sivua puolueohjelmasta? Johan siihen pyörtyy.
Ehkä jokainen ”pikkuhitler” joka haluaa olla puolueeensa ehdoton johtaja, tulisi miettiä pystyisikö menemään naapuripuolueeseen jäseneksi. Ja sitten voikin jo miettiä oman puolueensa järjellisyyttä. Viimeisenä pelastusvaihtoehtona vaaliliitto.
Ja mitä tulee toimiin niin ehdotukset ja teot pitää olla konkreettisia. Vaikka vain sitä että kahvinporot ripotellaan nurmi/peltoalueille. Jo se parantaa maailmaa. Puheet ja isi-lausekkeet eivät paranna maatamme tai kansamme oloja millään tavalla.
Maa on täynnä omenia. Tehkää vaikka omenapiirakkaa niihin palavereihinne niin sekin jo parantaa Suomen tilannetta.
Jos sekoilu ja sabotointi aina vain toistuu, niin silloin ei ole kyse sattumasta. Joko henkilö on sekopää tai supon vasikka? Tai ehkä molempia?!!
Kansakunnan tilakin haastatteli ihan innoissaan Kuittista ja antoi hänen paasata juttujansa.
Jos ei varovainen, niin maltillisesti suhtautuva on syytä olla kaikkien näiden kertalaakista pinnalle nousevien kanssa.
Arhi Kuittisella on parhaat tarinat koskien suomalaisten esihistoriaa. Mitä väliä ovatko totta vai ei? Kalliopiirroksissa on kuvattu isoja veneitä, karhuja ja hirviä. Kuittisen kertomukset ristiretkistä suomalaisten käännyttämiseksi vaikuttavat aivan mahdollisilta.
Mannerheim-tarinat tietysti kyseenalaisia, väittihän Kuittinen, että homostelu oli yleistä jo Rooman armeijassa. Olihan Mannerheimilla kyseenalainen suhde nuorena kadettina itseään vanhempaan kantapeikkoon, josta syystä sai sitten potkut sotilaskoulusta. Tieto löytyy Teemu Keskisarjan Mannerheim-elämänkerrasta.
On aivan turha luulla että mielenosoituksilla voisi lähettää jonkun viestin niiden kohteille tai vaikuttaa johonkin asiaan. Ei todellakaan voi sillä ketään ”päättäjiä” tai virkamiehiä ei voisi vähempää kiinnostaa jonkun mielenosotusporukan mielipiteet. Jossain ikkunassa saattaa joku naureskellen tai ihmetellen vain katsoa että siellä taas jotain väkeä seisoskelee. Ei niistä tarvitse mitään välittää ja kyllä poliisi ne kopittaa jos käyvät hankaliksi.
Jos ”päättäjiin” haluaa edes yrittää vaikuttaa se tarvitsee edes vähintään tuhansien ihmisten massan eduskuntatalolle ja silloin sanellaan ehtoja eikä pidetä enää puheita. Mielenosoituksilla voi nostattaa tietysti henkeä ja niissä voi käydä läpi ajankohtasia aiheita, mutta sitten jos asiaansa haluaa levittää uusille ihmisille pitää levittää mainoksia ja mainostaa itseään.
Ja sitten se pahin uhka tietysti poliitikoille on järjestäytynyt oppositio, joka oikeasti uhkaa heidän paikkojaan ja sitä kautta toimeentuloaan. Jo yksittäiset poliitikkojen sikailun sisäpiirissä hankalaksi tekevät opposition edustajat ärsyttävät heitä todella paljon ja siksi pitäisikin olla päättäväinen kapinallinen eikä mikään oih toiminpa nyt ihan kiltisti järjestelmän mukaan. Sinä edustat siellä äänestäjiäsi ja kansanvaltaa etkä mitään poliittista järjestelmää! Muut poliitikot eivät ole mitään kollegoitasi vaan vihollisiasi! Sinä opetat järjestelmää eikä järjestelmä sinua.
https://finnsanity.blogspot.com/2021/09/ele-alenius-oli-oikeistolainen.html
”Eliitti se varsinkin osaa puhua köyhistä ihaillen kunhan köyhöt alistuvat”
Tämän hetkisessä kansakunnan tilassa pätee selvästi symmetrian sääntö. Vastapuolella mouhottavat hupihahmot kuten Halla-aho, Rysky, Aaltola, Toveri, Cantellin tviittaaajapoika ja Siitoinin veroinen satanisti Kiuru. Vapaa oppositio sitten peilaa toisesta päädystä tätä menoa samalla matalalennon tasolla.
Asiaan on yksinkertainen ratkaisu. Tsetseenien suorittama interventio ja papin tai imaamin suorittama riivaajahenkien manaus, esimerkiksi siirtämällä kansaa kohdannut riivaus eteläpohjalaisiin sikoihin.
Täällä tarvitaan puhdistus pervonatseista, natottajista ja epäisänmaallisista lampaista.
Kansakunnan tilan tuon lähetyksen katsomalla ja haastateltujen lausuntoja kuuntelemalla saa hyvän käsityksen mistä syistä osallistujia oli vähän.
Junnun teoria oli se, että tiedustelupalvelut osaavat niin hyvin operaationsa, että ovat osanneet psyykata suomalaiset passiivisiksi unilampaiksi.
Suomi on miehitetty maa, jossa ei sallita omilla aivoilla ajattelua, toimintaa ja kaikkea ohjataan ulkomaisten agenttien (eduskunta, hallinto, media) ohjauksessa.
Totalitaristinen fasistinen orjamaa.
Itse olen viime aikoina miettinyt, että suomalaisten selkärangattomuutta ja virkamiesten edessä nöyristelyä ei ainakaan kohenna sairaalloinen kahvinjuonti. Kahvi käsitellään keräämisen jälkeen fluoripohjaisilla torjunta-aineilla (kai hometta vastaan), ja fluori tunnetusti tekee ihmisistä passiivisempia, tyhmempiä ja alistuvampia.
Kahvinjuojien tai semmoisten, jotka raivostuvat ja huutavat ”foliohattu” jos minkään kemiallisen aineen nimi mainitaan, ei tarvitse vimmastua. Mieluummin pohtia kirjoittamaani avoimin mielin.
Kahvi on ihmeellinen kultti Suomessa. Muistan, että sukulaiset yrittivät oikein pakottamalla pakottaa juomaan sitä kun olin lapsi. Paljon enemmän kuin yrittivät pakottaa juomaan viinaa, ja sekään ei ollut mitään ihan pientä pakottamista. Kumma juttu, en ole muualla maailmassa tavannut.
Artikkelipyyntö: Miten WWD-mielenosoitusten järjestäjät tulevat valituksi?
Ehkäpä joku muukin innostuu ja saadaan toinen porukka jäjestämään näitä pippaloita.
Loistava idea, mutta suoraan sanottuna ei tietoa miten toi WMD-systeemi toimii.
Vastaus on että eivät tulekaan valituiksi, eli siitä vaan järjestämään. Nämä WWD tyypit rupesivat ihan oma-alotteisesti keneltäkään kysymättä järjestämään ja hyvä niin. Se juttu ja idea ei ole sillä tavalla hierarkinen (elli jokin ole muuttunut). Koska siitä syntyi verkostointia josta löytyy tekeviä porukoita niin homma on jatkunut, mutta kukaan ei omista suomalaista WWD konseptia, vaikka kansainvälinen WWD verkosto onkin etabloitunut niin että jotkut siellä sopivat ja päättävät milloin on seuraava maailmanlaajuinen miekkari.
Kun suomalainen WWD on hiipinut, niin on varmasti niitäkin ketkä mielummin tekisi sitä juttua toisella ydinporukalla kuin ne ketkä ovat nyt aktiivisia. Kannattaa tehdä omanlainen mainosgrafiikka että erottuu yms.
TG:sta löytyy muunmuassa WWD kanava jossa ketkä vain voivat jakaa kuvia ja tekstejä oman paikkakuntansa miekkarista. Muihin WWD aktiiveihin muissa maissa voi ottaa yhteyttä, ei esteitä. Ne ketkä järkkää päättävät minkä näköisen ja henkisen jutun tekevät. Jos joku sitten kokee uhaksi että on muitakin toimijoita niin se on hänen egonsa ongelma. Laaja yhteistyö on ideaalia, mutta todellisuudessa kaikkien kanssa yhyeistyö ei aina ole sulavaa.
Ei siinä mitään jos kertoo tarinoita ja taruja tarinoita, mutta melko relativistiselta vaikuttava Arhi kertoo niitä aivan tosissaan. Ihmiset olivat kymmeniä ja satoja tuhansia vuosia pimeydessä koska relativistiset naiset pystyivät pitämään valtaa tarinoillaan, taruillaan ja noituudella, joka ei johtanut yhtään mihinkään. Vielä tänäkin päivänä metsästykseen ja keräilyyn jääneet suomalaiset miehet uskovat noituuteen, tarinoihin ja naisten sekoiluihin paljon enemmän kuin muut kansat.
Hmmmm. Mielenkiintoinen pointti. Todella mielenkiintoinen. Suurkiitos
Arhi Kuittisessa ei ole mitään vikaa ja on tehnyt tätä kauemmin kuin muistan. Toki hän on kommunisti mutta kirjoitat ensimmäiseksi asiaksi tähän artikkeliisi ”Laiton Lehti on kertonut kuinka NYT on historiallinen tilaisuus kaataa tyrannimainen valtaeliitti ja puoluekartelli. Tarvitaan vain yksi asia: Vapaus- ja kansallismielisten puolueiden suuri vaaliliitto!”. Et Marco koskaan ole rakentamassa rauhaa, sinne leveliinkin menit perseilemään ja vedit kierroksia siitä Neasta ja käytännössä vaikka varmaan hyvää tarkoitit aloitit sen mihin päättyi se saga hyvin pian. Arhi on vetänyt omat johtopäätöksensä ja näkee fasisteja siellä sun täällä mutta tämä ei ole minulle ongelma koska tekee tärkeää työtä suomen historian kartoittamisen kanssa.
Seuraan laitontalehteä enkä nähnyt mainosta tuosta miekkarista, näistä ei koskaan ilmoiteta missään muussa kuin pienten porukoiden facebookeissa. Miten näihin voi päästä paikalle jos näitä ei mainosteta. Samaa mieltä siitä että Huuhtasen Panu ei kuulu enää mölyämään ja vetämään näitä miekkareita. Ihmiset eivät halua samaistua häneen eivätkä kaipaa mitään puliukkojen humalaista tilaisuutta. Ainoat hyvät miekkarit missä olen ollut olivat ne korona mielenosoitukset. Ja ton Ossi Tiihosen voi kuopata muistetaan se nyt taas kerran. Mies joka ei osaa muuta kuin tulla puolueeseen ja viikon päästä lähteä kaapparina mukanaan väkeä, ei kuulu vetämään mitään vaaliliittoa jossa vaaditaan diplomatiaa kaikkien kesken.
Joku tehnyt gallupin. Tuloksen on ihan eri kuin ex-kokoomuksen kansanedustajan omistaman taloustukimus oy tulokset, joita yle julkaisee
https://pt-media.org/2022/09/20/syksyn-vaaligallup-mita-puoluetta-aiot-aanestaa-ensi-eduskuntavaaleissa/
Mielestäni laittoman lehden pitöisi kanssa järjestää gallup sen selvittämiseksi että onko ylen gallupit täyttä sontaa, ja ehkä vaalituloksetkin….
Ei Arhi Kuittisessa pahinta ole putinismi vaan ”holokausti”-uskovaisuus ja yleinen juntteus. Sopii hyvin Leveliin tuo Kuittinen. Voisi adoptoida Slim Millin itselleen ja perustaa kebap-pizzerian.