
Laiton Lehti julkaisi eilen artikkelin, jossa todisteltiin Sinimustan puolueen olevan Naton ja sionistien asialla. Sinimustat kirjaimellisesti haluavat suomalaisten kuolevan viimeiseen mieheen ja naiseen juutalaisten puolesta osana näiden tuhatvuotista sotaa Venäjää vastaan.
Myyrien valtakunta. Osa 9: Sinimustat Nato-agentteja? Vaaliehdokkaina rajat auki himonatottajia!
Osa lukijoista kuitenkin väitti Sinimustien olevan oikeasti Suomen itsenäisyyden ja puolueettomuuden puolella. Todisteeksi he esittivät Sinimustien ohjelmaa. Tutkitaan siis sitä tarkemmin. Tosin ensin pitää muistaa tutkimuksen perussäännöt:
1. Poliitikot huijaavat
Poliitikkojen päämääränä on maksimoida äänimääränsä. Koko edustuksellinen demokratia painostaa ja suorastaan pakottaa poliitikot maksimoimaan äänimääränsä huijaamalla yksinkertaisia ja naiveja ihmisiä.
2. Sanat vs. vaikeneminen
Huijarin tunnistaa siitä miten hän esittää valikoitua totuutta vaikenemalla monista relevanteista asioista. Tämän vuoksi eilisessä Sinimustia käsittelevässä artikkelissa katsottiin miten Sinimustat ovat vaienneet sionistien ja Naton rikoksista. Sinimustat ovat myös hiljaa persujen takinkäännöistä ja äänestyskoneista. Vielä hiirenhiljempaa Sinimustat ovat Poju Zabludowichin ja Matti Putkosen toiminnasta, vaikka nämä ovat niitä pääpahiksia.
Onko Suomen rikkaimmalla miehellä Poju Zabludowiczillä yhteyksiä Mossadin Epsteiniin ja Ghislainiin?
3. Kaksoisstandardit
Sinimustat toistuvasti vaikenevat germaanien ja juutalaisten monenlaisesta törkeästä toiminnasta samalla, kun pitävät valtavaa meteliä Venäjän toiminnasta. Kaksoisstandardi kertoo aina enemmän kuin tuhat sanaa.
4. Sanat vs. teot
Vain suomalaiset uskovat puolueiden ohjelmia. Kaikki muut kansat katsovat sanojen lisäksi myös tekoja. Oleellista on nimittäin se mitä poliitikko tekee eikä se mitä puhuu. Sinimustat esimerkiksi järjestävät julkisia tempauksia Venäjää vastaan, mutta eivät mitään vastaavaa vastustaakseen läntistä tyranniaa eli ruotsinkielisiä, juutalaisoligarkkeja, Israelia ja Natoa vastaan.
5. Pirulliset tulkinnat
Kaikkialla muualla maailmassa tajutaan, että TOTTA KAI poliitikot lukevat puolueohjelmiaan kuin piru raamattua. Tämän takia kannattaa lukea ohjelmaa hyvin tarkkaan etsien sieltä epäselviä ja epäloogisia kohtia. Voit nimittäin olla varma, että lähes aina niillä on tarkoitus pimittää ja hämätä. Katsotaan siis tarkemmin Sinimustien ulkopoliittista ohjelmaa. Se on nimittäin täynnä kaksoisstandardeja ja muita huijauksia. Tosin alku kuulostaa todella hyvältä:
On hyvä muistaa, että sotilasliitot ovat loppupeleissä aina myös poliittisia liittoja, ja niiden hallitsemilla joukko-osastoilla on siten myös poliittisesti ohjattu johto. Natoa ei myöskään luotu turvaamaan valkoisten kansojen olemassaoloa, vaan liberaalidemokraattista ideologiaa, joka nykypäivänä muodostaa suoran uhan valkoisten kansojen olemassaololle.
Nato-jäsenyyden kannattaminen Venäjän sotilaallista uhkaa vastaan voi siis pahimmillaan tarkoittaa yhden vaarallisen taudin parantamista toisella.
6. Määritelmäpelit
Ylläoleva sitaatti on loistavasti sanottu, mutta sitten se vesitetään myöhemmin ohjelmassa vaihtamalla ovelasti/raukkamaisesti ”sotilaallinen liittoutuminen” -ilmaisu ”kahden ja moninkeskinen sotilaallinen yhteistyö” -ilmaisuun. Eli siis saivartelemalla, ettei se ole muka yhtä vaarallista kuin virallinen sotilaallinen liittoutuminen Naton kanssa. Itse asiassa ”sotilaallinen yhteistyö” on monella tavalla vielä vaarallisempaa, koska tällöin Suomi jää entistä helpommin yksin tökittyään karhua muutaman kerran selkään.
Itse asiassa moni Sinimusta tuntuu tämän tajuavan. He eivät kuitenkaan uskalla sitä sanoa, koska silloin suomalaiset naivistit voisivat tajuta Sinimustien huijaavan samalla tavalla kuin mitä persut huijasivat 30 vuotta ennen kuin paljastivat himonatottavat karvansa. Sinimustien johtoporukka pyörittääkin ihan selvää Nato-operaatiota, jossa naiveja suomalaisia yllytetään juutalaisten sijaissotijoiksi naurettavilla kielipeleillä ja kikkakolmosilla.
7. Ympyrästä neliö
On nimittäin täysin älytöntä kuvitella, että olisi olemassa joku ”kolmas vaihtoehto” puolueettomuuden ja sotilaallisen liittoutumisen välillä. Tämä on juuri tätä suvakkienkin harjoittamaa epäloogista haavemaailmaa, jossa yritetään murtaa kategoriat tekemällä ympyrästä neliö. (Square the circle.) Katsoppa miten Sinimustat yrittävät tätä tehdä:
Sinimusta Liike pyrkii viimeiseen asti välttämään kehitystä, jossa suomalaiset henkilöt ovat vaarassa menehtyä Suomen ulkopuolisten konfliktien seurauksena.
Vai välttämään. Miksei ehdottomasti vastusta? Miksei siis voi vain sanoa, että puolue puolustaa VAIN suomalaisia ja niinpä kannattaa alkuperäisen Sveitsin mallista puolueettomuutta. Näin Suomen kansa saisi olla rauhassa kaikilta konflikteilta ja sodilta. Sinimustat eivät kuitenkaan niin sano, koska he eivät kannata Suomen puolueettomuutta, vaan haluavat Suomen AKTIIVISESTI sotkeentuvan ulkomaisiin konflikteihin. Tämän huomaa myös seuraavasta lauseesta:
Tahdomme pitää Suomen ehdottomasti Lähi-idän kriisitilanteiden ja muiden vastaavien konfliktien ulkopuolella. Puolueemme näkökulmasta kansainvälistyminen tuo mukanaan myös kansainväliset viholliset.
Siis vain Lähi-Idän! Miksei kaikkien Suomen ulkopuolisten konfliktien ulkopuolella? No, koska Sinimustat nimenomaan haluavat Suomen AKTIIVISESTI sotkeentuvan Itä-Euroopan loputtomiin konflikteihin ja verikostojen kierteisiin. Tämän interventionismin huomaa myös seuraavasta lauseesta:
Sinimustan Liikkeen päämääränä on itsenäinen ja riippumaton Suomi …
Huomaatko? Puhutaan riippumattomuudesta eikä puolueettomuudesta tai edes sitoutumattomuudesta. Pitää siis aina erottaa:
a) Puolueettomuus
Täysin realistinen ja teknisesti mahdollinen asia, joka varmistaa kansan itsenäisyyden. Tämä oli alkuperäinen Sveitsin malli, joka piti sen itsenäisenä ja ulkona sen ympärillä satoja vuosia riehuneista sodista.
b) Sitoutumattomuus
Haihatteleva idea periaatteessa puolueettomasta maasta, joka kuitenkin suuna päänä kritisoi muita ja yrittää Ruotsin tavoin toimia jonain ”humanitäärisenä suurvaltana”.
c) Riippumattomuus
Vieläkin haihattelevampi idea, jossa valtio voisi harjoittaa aktiivista ulkopolitiikkaa ja tehdä monenlaisia sotilaallisia ja poliittisia liittoja ja yhteistyötä eri maiden kanssa samalla kuitenkin pysytellen erossa supervaltojen liitoista. Tämä on tietysti naurettavan epärealistista varsinkin pienille maille. Tästä huolimatta persut ja muut vastaavat puolueet pitkään hämäsivät tällaisella retoriikalla tavallisia ihmisiä, koska eivät uskaltaneet suoraan sanoa haluavansa olla sotilaallisessa yhteistyössä lännen kanssa Venäjää vastaan.
Persujen paljastaessa Natokarvansa Sinimustat ovat nyt ottaneet tuon saman huijausmenetelmän käyttöön. Sinimustien päämääränä siis on tuo kolmas feikkivaihtoehto, jossa Suomi harjoittaa ”riippumatonta”, mutta aktiivista interventionistista ulkopolitiikkaa. Eli sotkeentuu varsinkin Itä-Euroopan konflikteihin lähettämällä vähintään rahaa ja aseita.
Sinimustat kuvittelevat tietysti tekevänsä ”voittoa” samaan tapaan kuin suvakit kuvittelevat tekevänsä ”voittoa” lähettämällä rahaa ja aseita värillisille. Molemmat myös myöntävät, että välillä menee vähän ”pieleen”, mutta muiden maiden asioihin puuttuminen on kuitenkin ”moraalista”.
Riippumattomuus yhdistettynä interventionismiin on myös törkeä huijaus varsinkin, kun Suomi on hyvin pieni maa. On naurettavaa kuvitella, että Suomi pystyisi kisailemaan geopolitiikassa kymmeniä kertoja suurempien maiden kanssa. Niinpä puolueettomuuden hylkääminen johtaa AINA vähintään de facto liittoumiin ja sotkeutumiseen supervaltojen kiistoihin, joissa pieni ja naivi Suomi taatusti jää jalkoihin.
Lisäksi liittoutumiset johtavat AINA myös poliittiseen manipulaatioon ja lopulta sotilaallisiin liittoumiin, kuten Sinimustat näyttävätkin myöntävän. Koskaan maailmanhistorian aikana mikään liittouma ei ole pysynyt puhtaasti neutraalina, vaan totta kai se on synnyttänyt myös poliittista vaikuttamista toisen maan sisäisiin asioihin joko suoraan tai epäsuorasti esim. false flageillä. Valtiotieteen ja varsinkin geopolitiikan yksi peruslakeja onkin vallan laajentuminen hegemoniaan ja globalismiin asti. Ilman puolueettomuutta et voi pysyä itsenäisenä ja riippumattomana maana varsinkin, jos kuulut kääpiösarjaan.
Ajatus aktiivista sotilaallista yhteistyötä harjoittavasta riippumattomasta Suomesta on yhtä älytön kuin kääpiö, joka kuvittelee yksinäisenä seriffinä pistävänsä kaupungin mafiat kuriin.
Professori Mearsheimer: Ukrainan sodassa ei ole geopoliittista järkeä. (Paitsi sionisteille!)
Interventionistisen ulkopolitiikan epärealistisuus
Kaikkien näiden Sinimustien huijaavien sanapelien jälkeenkin naivit suomalaiset edelleen uskovat Sinimustien puheisiin. Jotkut naivistit esimerkiksi viittaavat ohjelman tähän kohtaan:
Pidämme länsiliittoutuman ja Venäjän harjoittamaa suurvaltapolitiikkaa uhkana maamme ja kansamme koskemattomuudelle.
Loistavasti sanottu, mutta arvaas mitä? Sinimustat tuomitsevat (sanahelinällä) suuret imperiumit, mutta eivät keskikokoisia imperiumeja. Itse asiassa he haluavat Suomenkin olevan imperialistinen! Tämä käy ilmi heti seuraavasta lauseesta:
Sinimusta Liike näkee ensisijaisena sotilaallisen yhteistyön muotona liittoutumisen Ruotsin kanssa ja monenkeskisen sekä kahdenkeskisen sotilaallisen ja huoltovarmuuusyhteistyön syventämisen Viron, Latvian, Liettuan ja Puolan kanssa.
Tuo akrobaattinen lause on täynnä huijauksia ja räjähtäviä sanoja.
1. Liittoutuminen
Ensinnäkin puhutaan ihan suoraan ”sotilaallisesta yhteistyöstä” ja ”liittoutumisesta”. Puolueettomuus siis heitetään nyt ihan avoimesti romukoppaan, kuten ennustettiin.
Toiseksi, puhutaan ”ensisijaisesta” eli jätetään vapaat kädet monenlaisiin sotilaallisiin liittoumiin. Tässä on taatusti takaportti sotilaalliseen yhteistyöhön USA:n ja Britannian kanssa, jota muuten Sinimustat eivät juuri olekaan protestoineet.
2. Farssiliitto Ruotsin kanssa
Kolmanneksi, puhutaan pohjoismaisesta yhteistyöstä, vaikka kaikki muut pohjoismaat Ruotsi käytännössä mukaanlukien ovat Natomaita. Liitto Ruotsin kanssa on myös naurettava ajatus varsinkin, kun Ruotsi ei tule ikinä suostumaan suomalaisvastaisen syrjinnän lopettamiseen Ahvenanmaalla ja Suomessa. Päinvastoin. Luultavasti hyökkäisi välittömästi USA:n kanssa Suomeen.
Nimenomaan Ruotsi on jo tuhat vuotta käyttänyt Suomea sijaissotijanaan itään päin ja nyt se tekee sen taas yrittäessään saada Suomea Natoon samalla, kun itse jää sen ulkopuolelle. Taas suomalaisia huijataan olan takaa.
3. Farssiliitto Itä-Euroopan sotahullujen kanssa
Neljänneksi, puhutaan ”monenkeskisestä ja kahdenkeskisestä sotilaallisesta yhteistyöstä” eli taaskin annetaan täysin vapaat kädet vaikka minkälaiseen ulkopoliittiseen aktivismiin.
Viidenneksi ja täysin mielisairaasti, halutaan sotilaalliseen yhteistyöhön nimenomaan geopolitiikan SEINÄHULLUJEN KERHOON eli Baltian ja Puolan ryhmään!
4. Baltian lilliputit
Sinimustat siis ihan oikeasti pitävät Viron ja muiden Baltian maiden ulkopolitiikkaa järkevänä! Siis vaikka kyse on äärimmäisen suurisuisista nollamaista! Tuskin maailmanhistorian geopolitiikassa on koskaan ollut yhtä hullua kolmikkoa, joilla on niin suuri suu ja niin pienet rahkeet.
Tämä hullu kolmikko ja varsinkin Viro on USA:n ja Britannian kääpiöhuora, jonka mukaan kaikki maailman ongelmat ovat aina Venäjän syytä. Käytännössä Sinimustat aikovat siis uhrata Suomen puolustamalla tätä seinähullua lilliputti-kolmikkoa Venäjää vastaan!
5. Puolan imperialismi
Eikä tässä vielä kaikki. Kaiken kukkuraksi Sinimustat haluavat sotilaalliseen yhteistyöhön PUOLAN kanssa. Siis miksi ihmeessä?? Puola kuuluu Keski-Eurooppaan ja sillä on täysin eri intressit kuin Suomella. Itse asiassa Puolalla on hyvin imperialistinen menneisyys, jonka palauttamisesta se koko ajan haaveilee yhdessä Balttien lilliputtien kanssa.
Tietysti se todellinen syy miksi Sinimustat haluavat sotilaalliseen yhteistyöhön Puolan kanssa on Intermarium-projekti, jolla pyritään luomaan rajavaltioiden sotilaallinen liittouma Venäjää vastaan. Väkiluvultaan ja armeijaltaan tämän liittouman suurin maa olisi tietysti Puola, joka näin pyrkii palauttamaan imperialisminsa nappaamalla suuria maapalasia Ukrainalta ja Valko-Venäjältä.
On ihan selvää, että Intermarium-projekti on incel-sohvasoturien märkä päiväuni, jolla ei ole yhtään mitään käytännön toteutumismahdollisuuksia. Tästä huolimatta Sinimustat selvästi haluavat Suomen uhraavan oman rauhansa ja turvallisuutensa, jotta liipasinherkkää Puolaa voitaisiin tukea tässä imperialismissaan!
Ei ihme, että Sinimustat ovat olleet hiirenhiljaa myös silloin, kun Puola on yhdessä Naton ja Ukrainan juutalaisen presidentin Zelenskyn kanssa järjestellyt monenlaisia false flaggejä aina Nordstreamin räjäyttämisestä ydinvoimaloiden tykittämiseen. Itse asiassa Puola ja Ukraina ovat kaikin tavoin yrittäneet eskaloida Ukrainan sotaa aina taktisiin ydiniskuihin asti!
Tässä se nähdään taas. Jos olet edes jollakin tavalla liittoutunut jonkun toisen valtion kanssa, niin hyvin nopeasti sinun eli myös Sinivalkoisten pitää alkaa pimittämään ja hyväksymään monenlaisia sairaita emävalheita ja murhaavia false falggejä.
Ukraina vaatii taas ydinsotaa: Syyttää Venäjää omasta ohjusiskustaan Puolaan!
6. Germaanien imperialismi
Tässä ei ole kuitenkaan kaikki. Samalla kun Sinimustat ovat äärimmäisen huolissaan Venäjästä, niin he ovat kovin hiljaa lännestä. Tämä kaksoisstandardi näkyy myös tässä:
Puolueemme kokee kohtalonyhteyttä muihin itämerensuomalaisiin kansoihin, ja pyrkii korostamaan Suomen ja Viron erityistä asemaa lännen ja idän välissä.
Jos kokee kohtalonyhteyttä, niin miksei aktiivisesti tuomitse myös germaanien johtamia kansanmurhia? Eikä vain Amerikan intiaaneihin kohdistuvasta kansanmurhasta, vaan myös slaaveihin ja varsinkin suomalaisiin kohdistuvasta kansanmurhasta. Englanninkielinen slave-sanahan tulee nimenomaan slaavi-sanasta, koska yli tuhannen vuoden ajan germaanit yhdessä muslimien ja juutalaisten kanssa nimenomaan metsästivät slaaveja muslimimaiden orjamarkkinoille.
Ihan samalla tavalla germaanit sitten myös orjuuttivat Suomen riistomaakseen, kansanmurhasivat sekä Ruotsin että Norjan suomalaiset ja yhä EDELLEEN kansanmurhaavat suomalaisia RKP:n johtamalla ”positiivisella” syrjinnällä sekä Suomessa että Ahvenanmaalla.
Norjassa aitosuomalainen Mettä-Suomen tasavalta julistautui itsenäiseksi. Suomessa hiirenhiljaisuus!
Tähän päälle sitten vielä juutalaisoligarkkien dominoimien USA:n ja Britannian johtama globalistinen petrodollariin ja vähimmäisvarantopankkijärjestelmään perustuva riistotalous, joka rahoittaa valkoisten ja varsinkin suomalaisten kulttuurimarxistista kansanmurhaamista.
Kuka hallitsee maailmaa? Valtaeliitin historia tiivistettynä. Maxinarratiivin osa XI: Putin
Tämä germaanien ja juutalaisoligarkkien harjoittama suomalaisten kansanmurha ei kuitenkaan Sinimustia kiinnosta. Päinvastoin. Sinimustat ovat liittoutumassa RUOTSIN kanssa. Siis vaikka se tulisi taatusti hyökkäämään yhdessä USA:n ja Naton kanssa Suomeen, jos täällä pistettäisiin muslimit, ruotsinkieliset ja juutalaiset oligarkit kuriin lopettamalla niiden harjoittama suomalaisten kansanmurhaaminen!
Nato tulisi taatusti pommittamaan Suomea aivan samalla tavalla kuin aikanaan Serbiaa, kun se yritti puolustaa muslimien kansanmurhaamia Kosovon serbejä.
Itse asiassa kuvio tulisi olemaan täysin sama: Islamisteja ja sionisteja hyysäävä Nato tulisi hyökkäämään Suomen kimppuun heti, kun se yrittäisi lopettaa muslimien hyysäämisen ja suomalaisten kansanmurhaamisen. Tämä on niin päivänselvää, että Sinimustien on tämä pakko tajuta. He eivät kuitenkaan välitä, koska heille tärkeintä ei ole suomalaisten kansanmurhaamisen lopettaminen, vaan Natoagentteina ja räkänokkaisina sohvasotureina isotella 30 kertaa suuremmalle maalle eli Venäjälle!
Kaiken kukkuraksi Ruotsi ja muut germaanit ovat TAAS tekemässä suomalaisista sijaissotijoitaan, joita voivat lähettää tykinruuaksi Keski-Eurooppaan. Siis aivan kuten tekivät satojen vuosien ajan. Eli varsinkin 1600-luvulla 30-vuotisen sodan aikana ja sitten 1700-luvulla Suuren Pohjan sodan aikana Ukrainassakin asti! Itse asiassa ruotsalaiset ovat tuhannen vuoden aikana jalostaneet suomalaisia kuin koiria hyviksi orjasotilaiksi, jotka taistelevat germaanien ja juutalaisten puolesta!
Pahinta on, että Sinimustat ovat suorastaan ylpeitä tästä suomalaisten orjamaisuudesta!
Ratkaisuna Sveitsin ja Unkarin mallit
Sinimustien epäloogisuudet eivät ole sattumaa, vaan systemaattinen pyrkimys huijata kansallismielisiä ihan samalla tavalla kuin mitä persut ovat tehneet vuosikymmeniä. Päämääränä on jatkaa tuhavuotista huijausta, jossa venäjämörköön viittaamalla saadaan ihmiset unohtamaan ne todelliset Suomen riistäjät eli lännen germaanit ja juutalaisoligarkit.
Sinimustat eivät varmasti pidä suomalaisten kansanmurhaamisesta, mutta aivan kuten persuillakin, niin sekä natoagenttien että lapsellisuutensa takia heidän ykkösprioriteettinsa on mielikuvituksessaan ”herooisesti” isotella Venäjälle. Jos Sinimustille suomalaiset oikeasti olisivat prioriteetti, niin he kannattaisivat Suomelle alkuperäisen Sveitsin mallista täyttä puolueettomuutta ja Unkarin mallin innostamaa Suomi Ensin -politiikkaa.
Evoluutiopsykologia. Osa XIV: Miksi suomalaiset ovat alistuvia ja unkarilaiset itsenäisiä?
Puolueettomuuden ja Suomi Ensin -politiikan sijasta Sinimustia kuitenkin kiinnostaa enemmän saada Suomi taistelemaan Viron, Puolan ja juutalaisten puolesta viimeiseen mieheen.
Polpo ja persut kiittää!
Harvinaisen hyvä artikkeli.
– Tämän pohjalta voi tarkastella jokaisen puolueen ohjelmaa.
Kaikki neitoupuolueita, jopa valekristityt.
Niinpä kuten Marcon. Eipä hän ole petoksilta välttynyt, toisin kuin sinimusta. Epätoivoista Marco, itse aktiivisesti puolustaudut olemalla julkaisematon ja hyökkäät kimppuun ja pakotat sinimustat naton puolelle jutuissasi, vaikka se ei kuulu heidän agendaan ja sinä nuolet pilkkuja. Lukekaatte Marcosta jutut, voi olla että yllätytte mikä rikollinen on kyseessä.
Sinimusta Ulkopolitiikka
– 31 Jan
2021
22:39Sinimusta Ulkopolitiikka
– 13 Feb
2023
22:22Muistakin linkeistä näyttäisi olevan arkistokopio.
Kyllä löytyy ja samaa asiaa.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009387813.html
Amerikkalaiset ja britit jatkavat uutta false flag-valhettaan, jota he käyttävät uusiin Kiina-pakotteisiin ja Kiinaan sekaantumiseen. He ovat keksineet valehdella, että Kiina lähettelee jotain palloja ja näin saavat tekosyyn eristää Kiinaa lisää.
”että olisi olemassa joku ”kolmas vaihtoehto”
Turkki on hyvä esimerkki siitä kolmannesta vaihtoehdosta miten pelataan kumpaankin suuntaan, kaikki haluavat olla parhaita kavereita ja kaikkia kustaan linssiin kokoajan, kaikkien kanssa ollaan nimellisesti liitossa ja kaikki tietävät että todellisuudessa ei olla kenenkään kanssa liitossa. Turkki kerää kaikki edut kaikilta jatkuvasti. Tätä on todellinen politiikan tekeminen oman kansan hyväksi.
Suomalainen politiikka on upea esimerkki siitä miten kaikki kortit annetaan ilmaiseksi pois ja päädytään nöyristelemään joka suuntaan. Sannan pokerin peluu on jakaa pelimerkit ilmaiseksi muille ja mennä pöydän alle palvelemaan pelaajia
Hyvä pointti. Turkki pelaa tosin eri liigassa kuin Suomi, koska on väkiluvultaan paljon suurempi valtio ja osa Keski-Aasian turkkilaisia kansoja, jotka sijaitsevat kaikki strategisesti äärimmäisen tärkeällä paikalla Venäjän eteläpuolella. Lisäksi Turkki on tietysti Ottomaanien imperiumin perillinen ja osaavat suurvaltapelin.
Ottomaanit dekriminalisoi homouden ja siitä alkoi heidän alamäki.
Toivottavasti Erdogan ei tee samaa virhettä!
Kirottu tässä on suomalaiset käyneet sotimassa kaikkien muiden sotia ympäri Eurooppaa! Siinä on kohtaloa aivan tarpeeksi. Vai onko Sinimustien mukaan suomalaisten kohtalo jäädä orjiksi, jotka tulevat aina sotimaan kaikkien muiden sotia ”moraalisista” syistä, kuten nytkin Ukrainassa?!
Ei, sinimustat ei sodi.
Azov-natsit eivät kuulu puoluekantaan.
Sinimustat on Puilustusvoimien neito-kenraalien ja kiihkouskovaisten sotaan uskovien haarakonttori.
Suurin osa sinkmustien puolueohjelmasta in juurivtuota sekavaa sotaan kiihottsmista.
Yrittääkö sinimusta olla millään tavall kristinuskoon perustuva puolue. Ettei vaan olisi uskkntokysyksessä viiksi-Atun perillinen. Ainakin Suur-Suomi aate elää js Vihtori Kosolan äärioikeistolainen fanatismi.
Oikeastaan tuo kokkikerho puolue pitäisi lakkauttaa pikaisesti rikoslain vastaisena sotaan kiihottavana järjestönä.
Jos rikoksien takia ei saisi ääntä puolueelle, kuten ei Usassa linnassa kävijöille olisi Marcokin (Usassa linnatuomittu) äänetön siellä. Sinimustat ovat rikokseton (sakkorikkeitä lukuunottamatta, joita kaikilla), rauhaa rakastava, natsiton, suursuomea haikailematon, luonnollisen Suomen roturealistinen puolue, ilman liioiteltua fanaattisuutta.
Hienoa, että Laiton Lehti uskaltaa paljastaa juuri brittien ja amerikkalaisten esi-isien olleen tuhansia vuosia juuri niitä jotka möivät valkoisia yhden ryhmän hallitsemille Kiovan orjamarkkinoille, josta heidät myytiin muslimimaihin! Myöhemmin amerikkalaiset ja britit aloittivat huumekaupan, jonka he laajensivat myöhemmin koko maailmaan. Nyt he ovat tehneet samaa kuin ryhmä joka myös pyöritti orjakauppaa, eli amerikkalaiset ja brittiläiset kiistävät heidän ja heidän esi-isiensä olleen orjakauppiaita, joka on törkeä valhe! Samoin he kiistävät aina kaiken muunkin rikollisen toimintansa. Sitten myöhemmin he vain naureskelevat, että he he, totta kai me saalistimme orjia myyntiin, totta kai me pyöritimme huumekauppiaiden, totta kai me käytiin vähän salaa Vietnamissa, Laosissa jne.
Sinimustat ovat Naton sotateollisuuden asialla ja vihaavat suomalaisia niin paljon, että lähettävät ne kuolemaan sodissa.
Nyt on varmistunut, että Ruotsi hyväksyy sen, että Suomi menee Natoon ilman Ruotsia. Sehän oli Ruotsin tavoite alusta asti. Tästä eteen päin Ruotsi alkaa jarrutella omaa Nato-prosessia ja lopulta Ruotsi pettää kaikki ja jää Naton ulkopuolelle. Vapaamatkustaja ei ole eurossakaan.
Sinimustat eivät ole Natoon kallellaan, vaan päinvastoin. Sinimustat eivät suosi suoraa sotaa, vain pakon edessä on puolustettava kallista isänmaatamme joka on hukkumassa kohti Euroopan meriä Usaan asti. Kansakuntien avulla kaikki voivat olla ilman sotaa omia itsenäisiä itseänsä.
Tuukka Kurun toiminta on jotain todella kuvottavaa.
No, onko pahaolo, kiukuttaako? Varisverkostostako tuulee?
Partisaani esittelee varisverkoston itseään vuokraavia nuoria. Kun kaikki tavara on yhteistä omaisuutta… joillakin, etenkin vasemmistossa, naisilla. Ne ovat yhteistä ”hyvää”. Tavaralahjuksilla vasemmisto houkuttelee nuoria miehiä kannattajiksi
Kunpa näkisi strippiteltan vasemmiston vaalitilaisuuksissa… Eihän ne muuten saa nuoria äänestäjiä.
Vihreät antavat vain tummille tai eri sukupuolille, mutta ei valkoiselle heterolle.
Voit olla varma, että varsinkin suvakkinaiset käyttävät seksiä häikäilemättömästi hyväkseen ja suurin osa suvakkimiehistä nuoleskelee suvakkinaisia saadakseen seksiä.
Riippumaton tarkoittaa nykyisin yleensä jotain joka ikään kuin aktiivisesti osallistuu johonkin, mutta johon itseen ei vaikuteta. Puolueeton taas tarkoittaa, että jokin ei ota asiassa mitään puolia. Äkkiseltään sanat ovat samoja, mutta käytännössä eivät nykyisin ole.
Voi Marco sentään. Riippumatto on eri asia, mutta asiaan: On puolueeton A, jota joku väittää myös B:ksi, et saa sanoa vastaan eli hyväksyt ettet olekaan puolueeton, vaan AB, vaikka et oikeasti ole. Ja jos tätä noudatettaisiin ja rikostuomioita niin de Wit olisi kirjoituskiellossa, varsinainen ABCD…
2. Hyökkääjää vastaan on puolustauduttava, mutta emme puolueettomana ole kenenkään puolella, sama vaikka olisi indokiina niin ajattelemme uhkaamme joka sattuu olemaan sen ja sen maan myös.
Eikö marco lampaat olekkaan samaa mieltä johtajansa kanssa. Asia on niin että ihmisillä on eri mielipide asioista, sä voit puolustaa venäjää vaikka kuinka, nutta osa kehden lukioista on ukrainainan puolella. Tämä”lehti” on vaan marco sinun tarinoiden kertonuksia täysi. Lukijoiden pitäisi olla samaa mieltä kun sinä,muutenhan sensuroitte ? Tämäkin menee sensuuriin koska en ole samaa mieltä marcon kanssa uskon että ukraina tulee taistelemaan sodan voittoon vaikkakin saa natolta aseapua. Toiseksi en ymmärrä venäjän puolustamistasi miksi venäjä on niin paras. Katsoin pätkän eräästä riimistä olit kaveri venäläisen kanssa. Onko niin että veljeilet niiden kanssa, samalla hokin yhteysmaksaaa sinulle ? Kerrohan miten asia on? Olet jo menettänyt kannattajaai huom lehden lukijoita 5 puolustaa sinua onko se riittävö? Lopetan tänän surkeen lehden lukenusen joska kaikki on MINÄ olen vaan oikeassa. Haista paska dewittu
Naisilla on lyhyt pinna ja äärimmäisen eläimellisen likainen mielikuvitus, siis suvakkilampailla.
Onpa jännä kommentti. Uskoa on ja sitten haukutaan toimittajaa ja lukijoita. Yhtään mitään argumenttia ei ollut koko vuodatuksessa. Ymmärrän että sota ahdistaa.
Olisi kiva kuulla mitä ratkaisuja Tanjalla on konfliktin päöttymiseksi? Tarjoaako samaa ratkaisua kuun hullu-Uho ja sota-Zanna?
Kyllähän ihmisen on siedettävä että hänen ajatuksiaan ja agendojaan haastetaan. Sitä varten LL on olemassa, ei sitä varten että tarvitsisi olla kaikesta samaa mieltä.
Jäitä hattuun.
Kunpa laitonlehti haastaisikin erilaisia ajatuksia tai agendoja, mutta ei. Suurin osa jutuista on täyttä huuhaata ja de wit yrittää samaa kuin muutkin, saada omat mielipiteet esille vaikkakin huonolla menestyksellä. Jutuissa nimet saattavat olla totta mutta kakiiki muu onkin sitten epämääräistä salaliittoteoriaa.
Terve kriittisyys on aina hyvästä. Lisäksi kannattaa katsoa, mistä tieto tulee, eli mikä on tiedon lähde. Kuka ja millä taustalla väitetään jotain.
Netissä levitetään ihan tarkoituksellisesti virheellistä tietoa, suosittelisin STIGMA-sääntöä huuhaan tunnistamiseksi.
Jokainen kirjain tarkoittaa tiettyä kriteeriä. Mitä useampi kuuden kirjaimen kriteeristä täyttyy, sitä todennäköisempää on, että väite on perusteeton.
Avataanpa yleistä STIGMA-sääntöä hieman tarkemmin:
(S)alaliitto: Terveys- tai muun väitteen ohessa on maininta (teollisuuden) salaliitosta = 1 piste.
(T)utkimus: Väitettä ei perustella tutkimuksilla tai ei ainakaan ihmistutkimuksilla = 1 piste.
(I)hme: Väitteeseen liittyy mullistavia ja ihmeellisiä tuloksia = 1 piste.
(G)uru: Väittäjä on julistautunut guruksi tai väitteen yhteydessä mainitaan guru tai asiantuntija = 1 piste.
(M)yynti: Väittäjällä on aiheeseen taloudellinen intressi = 1 piste.
(A)siantuntemus: Väittäjällä ei ole aiheeseen liittyvää koulutusta = 1 piste.
Jos epäilet lukemaasi ja kuulemaasi ja saat yhden pisteen, väitettä kannattaa tarkastella erityisen kriittisesti. Kaksi pistettä tarkoittaa suurta riskiä, että väite on virheellinen. Mikäli pisteitä kertyy lisää, väite on todennäköisesti huuhaata. Melkein jokainen kriteeri de witin jutuissa täyttyy.
Mielenkiintoinen tuo STIGMA-sääntö. Pitää ehkä perehtyä tarkemmin. Sitä ennen voisit kuitenkin arvioida joitain Laittoman Lehden artikkeleita nimenomaan tuolla kriteeristöllä.
Esimerkiksi kohta S ei pitäisi olla negatiivinen piste, koska monet salaliitothan ovat totta, koska suuri osa sodista perustuu salaliittoon ja siihen perustuvaan propagandaan, kuten esim. Lusitania, Mainilan laukaukset, Pearl Harbour, Tonkin, Irakin keskosvauvat, Irakin joukkotuhoaseet, jne. Hyvänä esimerkkinä myös Nordstreamin räjäyttäminen. Eli on naurettavaa antaa negatiivinen piste salaliittoteoriasta, koska totta kai pitäisi ensin arvioida sen mahdollinen todenperäisyys.
Kohta I on myös omituinen, koska ihmeellinen tulos on tietysti suhteellinen käsite. Orvellilaisessa yhteiskunnassa, kuten Kiinassa melkein mikä tahansa virallisen narratiivin vastainen tulos on ”ihmeellinen”. Samoin myös lännessa, jossa myrkkypiikeistä puhuminen leimataan ”ihmeelliseksi” ja suorastaan ufomaiseksi väitteeksi samalla, kun viranomaiset eivät suostu paljastamaan rokotettujen kuolleisuusmääriä.
Kohta G on myös omituinen, koska gurua ei määritellä. Viralliset narratiivit nimenomaan perustuvat guruihin, kuten Fauchiin.
Tuollaisia STIGMA-sääntöjä on tosiaan hyvä kehitellä, mutta samalla muistaen tarkat määritelmät ja nimenomaan välttää virallisen narratiivin nostamista objektiivisen totuuden asemaan.
Myös ”Tutkimus” osuu valtaapitävien omaan nilkkaan. Esimerkkinä kuinka maskit pakotettiin kaikkialle vaikka se ei perustunut mihinkään, päinvastoin.
Samaten ”Asiantuntijuus”. Mikä vitsi. Ylen ja muiden modus operandi on pyörittää listaa hovi-asiantuntijoista joka teemassa. Ja Iltapäivälehdillekin kelpaa sodankäynnin huippuasiantuntijoiksi peräkammarin Kastelhelmet kun kerran tukee haluttua narratiivia.
Venäjä tuhosi vai eikö, no ei sanoo Marco, koska meillä ei ole pakotteita ja ruokakin on halpaa. Venäjä rakastaa meitä. Vai miten se nyt meni.
Mainilan laukaukset, voi supersalaliitto kuin nauraa vihaten veteraanit, kehtaa joku tähän aikaan jauhaa p..kaa.
Rauhoitu aku! Olet lukenut taas liikaa wikipediaa. Nyt malttia aku!
BAKHMUT IST ESINAHATONFREI!
Uuden Khazarian rakentaminen on päättynyt, kun Bakhmutissa 220 vuoden mädätys ja kusetus on kitketty juurineen ulos! Mitä väärää tässä on aku?!
Mitä mieltä aku? Meneekö tunteisiin, jos/kun Bakhmutin nimi muutetaan Artemosvkiksi?
Oletko nähnyt uutisissa lähteitä. ”tavallisesti luotettava löhde, tai toinen uutistoimisto joka on edelleen lainannut jostakin”. Uutisen lähteen selvittäminen on sama kuin lähtisi selvittämään mafian yritysjärjestelyjä veroparatiisien kautta. Ja nythän uutiset eivät ole uutisia vaan toimittajien omia näkökulmia.
T-Tutkimus, niin kuin vaikkapa ”tutkimuksen (=valheen) perusteella” maskipakkoihin ja piikkipakkoihin?
Pellemaailmaa.
A-Asiantuntijuus, niin kuin Ylen ja sanomatalojen päivystävät hovi-asiantuntijat, kuten vaikkapa narratiivia tukeva, huippuluokan sodankäynnin asiantuntija Kastelhelmi?
Lisää pellemaailmaa.
Ei siltä näytä, eikä halua edes tietyt lukijatkaan, mutta muistakaamme, olemme kaikki suomalaisia, emmekä matuihin päin.
Siis nämä de witin jutut ovatkin vain uutisia ja mielipiteitä. Hän kuitenkin sanoo kirjoitusten perustuvan tieteelliseen tutkimukseen, kuten evoluutiopsykologiaan, offensiiviseen realismiin tai itävaltalaiseen koulukuntaan. Hän vain mainitsee nämä mutta ei liitä mukaan minkäänlaisia lähteitä. Tai onhan siellä lähteitä, omien aikaisempien juttujen siteerauksia. Anna nyt edes yksi luotettava lähde sille, että kenraali Toveri kuuluu pedofiilirinkiin tai persujen putkonen on CIA:n agentti.
Toverin kuulumisesta pedorinkiin ei ole tietääkseni todisteita, mutta siitä, että hän tiedustelupäällikkönä niistä paljon tietää ja on katsonut sormiensa läpi on tietysti hyvin mahdollista varsinkin, kun on pyörinyt sekä Bosniassa että USA:ssa tiedustelu-upseerina, kuten jutuissa lähteihin viitaten kerrottiin. Jos Toveri ei tiedustelupäällikkönä tietäisi pedoringeistä, niin millainen tiedustelupäällikkö hän olisi? Eikä tietenkään tiedustelupäälliköksi mitkään puhtoiset ihmiset pääse, vaikka naivit suomalaiset niin saattavat luulla.
Mitä taas tulee Putkoseen, niin tietystikään mitään 100 prosenttisia todisteita ei ole yhteyksistä tiedustelupalveluihin, mutta luuletko tosiaan, ettei niitä voisi hyvinkin olla Serlachiuksen frontilla ja Lipposen entisellä oikealla kädellä? Seuraavaksi varmaan loukkaannut, jos joku toteaa Lipposen tehneen töitä sekä lännen että idän tiedustelupalveluille. Tästähän alkaa jo olla aika selvää todistetta Rusin tutkimusten takia, vaikka Tiitisen lista on edelleen kassakaapissa. Näistä kaikista on kirjoitettu lähteiden kera ja niinpä Putkosesta on melkein minielämänkertakin tehty, joskin pitää vielä se kirjoittaa nykyaikaan asti.
Hei Tanja! Minkä värinen isäsi on ja onko hänellä esinahkaa?
Mikä helvetin Sveitsin ”puolueettomuus”? Sveitsiin ei koskaan hyökätty, koska se rahoitti kaikkia Euroopan sotia ja tuki suoraan kaiken maailman Napoleoneja ja Mussoliineja. Ja nyt pyörittää täysillä weffiä davosissa ja hyysää pankkikartellia. Pikkuisen vähemmän naiviutta, kiitos.
Muuten erinomainen kirjoitus.
Sveitsissä olikin hyvä pitää kaiken rahaeliitin rahoja, joilla he rahoittivat, tai siis muutama etuoikeutettu suku rahoitti, kaikkia Euroopan sotia molemmin puolin yhtä aikaa. Haluaako Suomi olla huumekaupan, sotateollisuuden jne. keskus, kuten Sveitsi?
Sveitsin mallilla viitataan vain ulkopoliittiseen puolueettomuuteen ja konfederaatioon. Olet silti oikeassa, että kannattaa muistuttaa, ettei sillä viitata Sveitsin asemaan BIS:in kotina ja pankkikartellin koordinaattorina. Tästä on pari juttua kirjoitettu varsinkin silloin, kun Sveitsin kansanäänestyksessä pyrittiin lopettamaan yksityinen monopolistinen rahakone eli vähimmäisvarantopankkijärjestelmä. Jos vain löytyisi yksi miljonääri, niin seuraavalla kerralla voisi onnistua vaikka Sveitsin valtamedia onkin pankkiirien käsissä. Näin koko globalistinen korttitalo voisi luhistua.
Voit olla varma siitä, että kaikki ”älykkäät” ovat kansanpettureita, mädättäjiä ja pahimpia vihollisiamme. Tuota on turha odottaa ja toivoa. Nämä ovat loisia, jotka puukottavat kaikki omaa kansaansa selkään ja myyvät itsensä.
Eikö Sinimustat ole vieläkään ymmärtäneet että puolalaiset ovat sionisteja, juutalaisia??? Kauanko sen ymmärtäminen kestää??
Kyllä on porukka hukassa, todella hukassa.
Kyseessä on Suomen uhka joka pitää estää, sama vaikka alustapaikka olisi Persepolis.
Persujen pilalle menon jälkeen olen antanut jokaiselle ”aitokansallismieliselle” puolueelle kannatusilmoituksen siinä toivossa että joku niistä ottaisi tuulta alleen ja muodostuisi veturiksi kansallismieliselle kentälle. Olen myös yrittänyt olla lähtökohtaisesti tuomitsematta tarvittavat kannatusäänet kasaan saaneita pienpuolueita heti alkuun valeoppositioksi tai muuten toivottomiksi tapauksiksi ja antaa niille mahdollisuuden näyttää että he ovat sitä mitä persut aikoinaan väittivät olevansa; kansallismielinen puolue jota kiinnostaa kantasuomalaisten etu, eroaminen EU:sta ja eurosta ja muutenkin tarjoaisi vaihtoehtoa globalistihallituksen linjalle edes jossain asiassa. Täällä keskustan pääkannatusalueella asuvana ihmisenä jonka poliittinen suuntaus luonnollisesti lähti tuon maanviljelijöiden ja meidän muiden syrjempänä asuvien puolella olevan puolueen äänestämisestä ja kepun valheiden ja petosten jälkeen siirtyi perusuomalaisten puolelle ja koki heti perään saman valehtelun ja kaikkien lupausten pettämisen sieltäkin päin mihinkään puolueeseen tai muuhunkaan tahoon luottaminen on kyllä tullut vaikeaksi kun sinulle on viimeiset 30 vuotta valehdeltu kaikista asioista varsinkin ”omien” puolelta.
Tuo kannatusilmoitus ja aluevaaleissa antamani ääni VKK:lle näyttää kyllä menneen kankkulan kaivoon ja kyllä nämä sinimustatkin näyttävät vähintään epäilyttävältä tapaukselta. Saapa nähdä miten tuon Vapauden Liiton kanssa käy, osoittautuuko sekin sionistien kusetukseksi tai muuten onnistuu hölmöilemään itsensä ulos? Tällä hetkellä se näyttää olevan vähiten huono vaihtoehto täysin kelvottomien vaihtoehtojen seassa mutta vain ja ainoastaan siksi että VKK:sta poiketen VL näyttää olevan tuon vaaliliiton puolella ja VL ei vielä ole tehnyt mitään isompia tyhmyyksiä. Toisaalta luottoa tuonnekaan päin ei kuitenkaan vielä ole, syynä nimenomaan se että mitään tekojakaan tuon luottamuksen saamiseksi ei ole näkynyt.
Käytänpä vielä VL:a aasinsiltana erääseen pointtiin; yleensä en pahemmin välitä julkkisehdokkaista välitä mutta Frederik oli ilmeisesti ruvennut VL:n ehdokkaaksi. Miksi hänet laitettiin ehdolle Uudellemaalle eikä vaikka tänne Oulun vaalipiirin? Täällä pohjoisempana olisi paljon potentiaalista äänipohjaa kansallismielisille tahoille, näillä leveyksillä ei pahemmin kannateta insektionaalista feminismiä, matujen kärräämistä maahamme, viherpiiperrystä, transuilua tai mitään muutakaan wokepelleilyä ja myöskään EU järjettömine direktiiveineen ei ole täällä päin koskaan ollut suosiossa. Mikäli joku kansallismielinen taho vihdoin ja viimein älyisi hieman panostaa jonnekin muualle kuin vain Uudellemaalle Frederikin kaltaisella julkkisehdokkaalla voitaisiin helposti kerätä riittävät äänet kasaan alueella jossa ollaan oltu tyytymättömiä nykymenoon jo vuosikymmeniä mutta koska mitään hyvältä vaikuttavaa yhteistä kohdetta protestiäänille ei löydy mutta Frederikin kaltaisella julkkisehdokkaalla nämä protestiäänet olisi ollut kerättävissä täällä päin samaan osoitteeseen minimaalisella vaalityöllä. Nyt ne hukatut äänet jakaantuvat keskustan, persujen ja kokoomuksen kesken varmistaen nykymenon jatkumisen. Ymmärrän kyllä että periaatteessa Uudeltamaalta saa ehdokkaan ”helpommin” läpi mutta silti ihmettelen miksei kukaan kansallismielinen taho ymmärrä tulla Uuttamaata pohjoisemmaksi antamaan osoitetta kansan protestiäänille varsinkin jos Frederikin kaltainen julkimo olisi ollut käytettävissä? Miettikää hetki persujen jytkyä 2015 ja VKK:n yllättävää menestystä vuosi sitten aluevaaleissa, molemmat tahot saivat nuo kansan protestiäänet vain ja ainoastaan siksi ettei niille ollut parempaakaan osoitetta, ei siksi että niitä välttämättä olisi edes ansaittu millään lailla. Tämän saman voisi toistaa monella vaalipiirilla vain sillä että tarjoaisi osoitteen nykymenoon tyytymättömän kansan protestiäänille mutta jostain syystä kansallismieliset tahot jättävät tämän vaihtoehdon aina käyttämättä. Miksi?
Jotkuthan ovat ymmärtäneet muun muassa erään oululaisen Junes Lokan olevan vastavoima matutukselle sun muulle, olkoonkin että taitaa olla itse marokkolaista juurta. Häntähän vaan ei hyväksytty persujen listalle mm. v. 2019 eduskuntavaaleissa. Oliko se Oulun vaalipiirin päätös vai laajempi, joku voi tietää paremmin. Olen kuullut sanottavan että Lokan ehdokkuus persuissa olisi voinut uhata erään toisen oululaisen Sebastian Tynkkysen läpimenoa eduskuntaan. Tynkkynenhän menikin läpi reippaasti. Ilmeisesti sielläkin päin riittää ennakkoluulottomuutta mustan miehen kanssa suhteessa olevaan persuun. Joka nyt ei sinänsä mikään transu tai wokettaja taida olla?
Ei, päinvastoin ja Junes on sinimustien Kurun podcasteissä. Wiik on töissä pitkään ja ei aina jaksa osallistua podcastiin. On ollut Kiemunki ja välillä englantiapuhuva ulkomaan henkilökin.
Ehkä protestiäänet olivat silloin, mutta en usko enään olevan protestia vaan oikeaa ymmärrystä. Frederik on tosin Nato jäävi, joten sinimustat toimisi Oulussa paremmin.
Sionistit eivät kuulu kristittyihin joita olemme.
Pienpuolueet toimivat vain ruuhka-Suomessa. Vennamo perusti puolueessa syrjä-Suomessa. Väyrynenkin pohjusti v. 2012 kepun nousun kiertämällä maakunnissa pikkukylissä. Ruuhka-Suomessa nukutaan, turha sinne on uusia puolueita perustaa enää, eikä niitä maakunnissa kannateta. Maaseudun puolueelle on aukko ja tilaus.
Miksiköhän Suomi oli 80 vuotta täysin asiallisissa ja hyvissä suhteissa Neuvostoliiton ja Putinin Venäjän kanssa olematta kuitenkaan rähmällään ja liittoutunut kuten Valko-Venäjä? Voisikohan johtua siitä että Suomi ei ollut missään sotilasyhteistyössä tai liitossa kenenkään kanssa ja piti yllä hyviä välejä sopimillaan ja noudattamillaan YYA ja Naapuruussopimuksilla sekä naapuruuspolitiikalla?
Maaliskuussa 2022 nimenomaan Suomi rikkoi tämän rauhan siteen. Suomi olisi voinut toimia myös kuten Itävalta tai Unkari EU-liittovaltion osana, mutta Suomi valitsi juurikin Baltian linjan ja täyden sotapolitiikan. Suomella on täysin uskottavat puolustusvoimat eikä tänne saada sotaa aikaan kuin Suomen yhdessä Naton tai muun sotilasyhteistyön kanssa harjoittamalla sodanlietsonnalla.
Sinimustat siis juurikin ajaa Suomea sotaan ja heidän joukoissaan on myös Natoa kannattavia ja baltilaisittain pelkkää ehtymätöntä ryssävihaa puhkuvia nuoria.
Se että Ukraina provosoi itselleen sodan toteuttamalla vallankaappauksen ja aloittamalla sodan ja kansanmurhan venäläisväestöä vastaan ei liity meihin mitenkään paitai että EU ja Nato on meille väkivaltaista ja haitallista seuraa.
Nyt on eliitillä pelko Venäjän voitosta persiissä. Aseiden vienti sotaa käyvään maahan ja sotaan kiihottaminen on rikos.
Hei, meitä johtavat nyt rikolliset.
Jee, Suomikin on päässyt mafiavaltioiden kerhoon, Sale, Pekka ja Sanna ja eduskunta sen tekivät sekä neito-kenraalit ja psykoottiset toimittajat.
Kaikki puolueet paitsi Anon ovat syyllisiä em. rikoksiin
Sinimustat ovat EU ja Nato vastaisia.
Todistakaa se. Polttakaa liput.
”Älkää kunnelko mitä suu puhuu, vaan katsokaa mitä kädet tekee”
Baltian maiden kanssa ei kannata liittoutua, koska niillä ei ole edes kunnon aseita. Sama juttu Islannin kanssa. Eli nämä maat ovat loisia.
Puolan kanssa ei pidä liittoutua, koska Komentaja Kadyrov on jo ilmoittanut, että Ukrainan jälkeen on Puolan kohtalo päätyä denazifioiduksi.
Afganistanin farssi oli nato-operaatio, johon myös Suomi pääsi osallistumaan. Mitä jäi käteen? Lauma erittäin vaarallisia Pohjoisen Liiton pedoafgaaneja, joille nato ulkoisti kaikista likaisimmat sotarikokset ja kidutukset. Nyt tämä roskalauma on Suomessa!
Sinimustien on parempi alkaa sisäistämään, että tulevaisuudessa Itämerellä kuria ja järjestystä ylläpitää Venäjä. Sama järjestys tulee olemaan myös Mustallamerellä ja arktisilla alueilla.
Ja taleban Suomessa. Sekä valkoinen suomalainen kristittymuslimiveljeskunta temppelinharjapojat.
Ainoa mitä Viron kanssa liittoutuminen suomelle tuo on hitosti lisää puolustettavaa rajaa. Sen lisäksi on vielä logistinen painajainen tuo välissä oleva rapakko.
Kukaan tervepäinen ei sinne mene. Rupeaa vaikka nistiksi ja menee huumevieroitukseen tai juo Kelan kaljoilla itsensä rapakuntoon. Vielä muutama kuukausi aikaa. Nato jäsenyys kun toteutuu, niin aletaan jakaa lappuja ylimääräisiin harjoituksiin.
Mennäänkö suosiolla tai tarvitaanko sotilaspoliisi vähän patistelemaan ”epänatoisänmaallisia nahjuksia”?
Samaan aikaan valtio lunastaa kämppäsi ja matut vievät muijan. Vihersuvakit eivät jätä kiveäkään kääntämättä väestönvaihtamisen vuoksi.
Mikään normaali laki ja oikeus ei ole voimassa poikkeustilassa. Koronassa vähän harjoiteltiin näitä vasta.
Ei kannata liittoutua muiden kuin Venäjän kanssa. Sekä arjessa muslimien kanssa. Niillä on järkeä.
Nato on kuin mafia ja terroristijärjestö jolle jäsenet maksaa suojelurahaa ja joka välillä käy listimässä mafiapomonsa pieniä vihollisia ja toteuttaa terrori-iskuja. Nato on USA:n etujen puolustusliitto.
Ukraina saa kaiken kuulumatta mihinkään ja Nato ei suostu itse puuttumaan siihen mitenkään koska vastassa on ydinasevalta. Muuten Venäjä olisi pommitettu jo kivikaudelle.
Täydellinen tilanne Natolle kun voi ylläpitää proxysotaa.
Suomenkin tilanteessa tykit moukaroisi rauhassa Suomen infraa Venäjän puolelta ja sotaa käytäisiin Suomen maaperällä uhraten pääasiassa suomalaisia sotilaita Naton puolesta.
Kuka käski Niinistöä ruveta veljeilemään homo-Zelenskin kanssa. Nuo tyypit ovat täysin yönmustia rikollisia.
Suomalaiset sitten tykkäävät omista kriminaaleistaan. Niinistön kannatus 97%.
Haluatko kuolla ja kärsiä noiden apinoiden puolesta. Yksi varma keino on vielä kun maastapoistumista ei ole kielletty vielä. Mene Ruotsiin, ota kansalaisuus, ei tarvitse sotia ikinä. Ruotsi aina laittaa jonkun muun etulinjaan.
Suomenruotsalaiset häipyvät vähin äänin pakoon Ruotsiin, kuten talvisodassa, kuten jatkosodassa. Niistä ei valemedia kerro mitään.
Ruotsista ja Baltiasta tulee Suomeen pelkkiä matuja ja rikollisliigoja. Ne ovat meille se suurin turvallisuusuhka.
Suurin turvallisuusriski on hallitus ja eduskunta sekä mafiamedia., tyhjäpäätoimittajat.
Sinimustat vois muuttaa nimensä Keltaruskeiksi, koska niillä virtaa keltainen neste päässä ja ruskeet kikkareet tekee patoja. Ja aina padon syntyessä pääsee tällaisia uskomattomia aivopieruja.
Nytpä se aivopieru tuli.
Ruskeita ovat kuten punavihreät. Sinimustat ovat samaa jengiä. Yhdistää niitä mm. suvakkipedonaton fanittaminen.
Eli oletteko suvaitsevainen, pedofiili ja Naton kannalla? Sitähän minäkin, miksi sitten uskotte Marcon jutut eli myönnätte olevanne.
Kykenisittekö järkevään vastakkainasetteluun?
Miettikää itse, älkää turvautuko lahkon johtajaan.
Täällä on artikkeli, jossa väitetään kahden suomalaisen ”Tina and Miro” joutuneen denazifioiduksi! https://t.me/s/NovichokRossiya
Jos näin on, niin onko denazifoiduilla suomalaisilla yhteyksiä Sinimustaan liikkeeseen?!!
On, muistaakseni angozaxisuuden puolueeseen, jotka kauppaavat cm Tenaa julki sakslomaahan.
Teot ovat sanoja äänekkäämpiä, kuten muualla maailmassa sanotaan. Teeskentelijöitä, itsensä kehujia ja huijareita on kyllä maailma täynnä.
https://yle.fi/a/74-20008814/64-3-138041
Israel kansanmurhaa koko ajan palestiinalaisia ja haluaa koko ajan lisää maata. Israel: Haluamme paljon enemmän siirtokuntia. Ei tarpeeksi.
Sekarotuinen sekakansa amerikkalaiset/britit tekevät aivan samaa mitä Israelin valtio tekee. Onkin täysin luonnollista, että sekarotuisten amerikkalaisten ja brittien kaikkein tärkein liittolainen on heidän tuhansia vuosia vanha liittolainen Israelin valtio.
Jänskää kun ns. valtamediassa toisinaan määritellään uusi Netanyahun hallitus Israelissa äärioikeistolaiseksi.. Johtuuko mm. siitä että Netanyahu on varsin hyvää pataa erään Donald Trumpin kanssa. Alkaako liekit levitä pian isomminkin mm. Iranin suuntaan, siellähän olikin jo jokin droneisku asevarastoon pari viikkoa sitten, joka oli todennäköisesti Mossadin käsialaa USAn avustamana, niin ainakin esim. Mika Aaltola arveli.
Kannan huolta yksittäisistä ihmisiustä. Laittaisin polskan tyttelin lihotuskuurille, että polskan tyttelistä tulisi pulska!!!
Puolalaiset ovat niitä, joksi HISTORIA on heidät muovannut. Ihminen on sellainen, missä hän kasvaa. Puola on ollut SUURVALTA ja pitkä valtiollinen historia, joten sillä on MUNAA!!! Se, joka valloittaa, alistaa, ryöstää ja pitää JÄRJESTYSTÄ muiden kansojen / heimojen alueilla VEROTTAMALLA raskaasti ITSELLEEN. On tälläinen valtio ja muiden vallan alla (venäjä) YLPEÄ, KAPINALLINEN, VIHAMIELINEN, TAIPUMATON ja EPÄLUOTETTAVA!!! Eli KAIKKEA muuta kuin SUOMI tuo ”RIISTOMAA”, joka HURRASI ilolla Venäjän TSAARILLE Porvossaa, jonne tuo uusi ISÄNTÄ tuli suomalaisten USKOLLISUUDENVALAA ”poimimaan kuin marjaa”!!!
Puolan uusi intermarium-haave sisältää myös Suomen.
– Kartta, josta puuttuu yhteys Välimerelle
– Tällöin Puolan hallitsija, olipa se sitten BlackRock, DeepState tai Googlen äänestyskoneen valitsema demokraattinen transu,
– pystyy sulkemaan kaiken tavaraliikenteen Venäjältä Eurooppaan.
– NordStream alitti tuon sulkulinjan ja siksi se piti räjäyttää. Muuten Saksa olisi pystynyt aiotussa tulevassa maailmanjärjestyksessä vastustamaan Puolan hallitsijaa.
Pohjoisimmasta Suomesta on vain yhden ohjuksen kantaman matka jäämeren sulkemiselle laivaliikenteeltä.
– Näin ollen suomen rajoilta pääsee kätevästi ja nopeasti ohjuksella sekä Jäämerelle että Pietariin.
– Kuinka tämä vaikuttaa Suomen geopoliittiseen painoarvoon?